Inlägg från: Ylva Helmersson |Visa alla inlägg
  • Ylva Helmersson

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Du kan nog lugnt köpa en spis till honom, OM du ser till att han inte har kontakt med några män nu eller någonsin i sitt liv. För hur kan han bli bög om han aldrig träffar någon att böga med?

• Ylva Helmersson

Rekommenderar vinylhandskar.
    Eller kanske nitril, mera maskulint.

malla7 skrev 2008-12-10 13:24:52 följande:
    Vill du vara riktigt säker på att han ska bli homosexuell kan nu ju be din man måla spisen rosa. Bäst att inte du målar då kanske du blir flata.............riskabelt dock att din man målar med rosa men det är bara att hålla tummarna för att allt går bra.
  • Ylva Helmersson

Nej det är ju TS jobbarkompisar som tror det. Som den kloka människa TS är frågar hon på FL först!

hunybany skrev 2008-12-10 13:25:18 följande:
    Men herregud!Tror du helt allvarligt att man blir bög för att man får en spis julklapp?? Man blir inte bög bara för att man får något :S Jag och mina systrar ville gärna ha en bilbana i julklapp när vi var små, och det fick vi. Inte fan är vi lesbiska för det! Alla har pojkvän :P Och du vågar inte låta din kille laga mat vid spisen eller? för det är ju tydligen en tjej grej? Han kanske lämnar dig för en kille då!
  • Ylva Helmersson

Eller så kan han få leka med den riktiga spisen?

Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 13:24:18 följande:

Du kan nog lugnt köpa en spis till honom, OM du ser till att han inte har kontakt med några män nu eller någonsin i sitt liv. För hur kan han bli bög om han aldrig träffar någon att böga med?
  • Ylva Helmersson

Eller släng sonen? Man vill ju inte ha en bög till son och nu när han lekt med den så länge så kommer han nästan helt säkert att bli det...

Silverkatten06 skrev 2008-12-10 13:29:32 följande:
    Men vad ska jag göra nu? Sonen har ju lekt med spisen nästintill dagligen i flera månader. Tror ni han märker om jag slänger den när han sover?
  • Ylva Helmersson

Ja det är sant.

Tokfrjant skrev 2008-12-10 13:32:12 följande:
    Det är ju bättre isåfall att spara honom som en städerska/mattant. Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 13:30:29 följande:
  • Ylva Helmersson

HAHAHHA JAG DÖR!

Jag ser er spindelmansson stå där och vråla medan han rör bestämt i grytorna...

Audrey Will skrev 2008-12-10 13:33:33 följande:
    Min son fick en leksaksspis pa sin 2-arsdag. Vi har som krav att han maste ha sin spindelmansdrakt pa sig nar han leker med den. Och sa maste han utropa maskulina laten (typ morra och skrika aggressivt) nar han ror i grytorna. Om man balanserar maskulint/feminint sahar sa tror jag inte det foreligger nan risk for homosexualitet.
  • Ylva Helmersson

Om han skrattar mycket och ler ofta så finns det stor risk att han redan ÄR bög. Riktiga män biter ihop.

Isf rekommenderar jag inte blocket utan att försöka sälja till någon cirkus. Alla vet ju att bögar hamnar inom den kreativa banan yrkesmässigt.

• Ylva Helmersson

Me too...kan man spara såna riktigt bra inlägg på nåt vis?

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:39:44 följande:
    Jag sitter fortfarande och skrattar så fort jag tänker på det.
  • Ylva Helmersson

Har du heterosäkrat hennes klädfärger? Och färgerna inne på BB? Tänk på vad du själv har på dig också.

Du vet, synen är ett kraftfullt sinne...

Alemonia skrev 2008-12-10 13:45:01 följande:
    Tack ni förgyller dagen för mig!! Vilket behövs då jag har ont i halsen. När jag nu läst om detta med spisar så funderar jag om det kanske inte börjar tidigare än så. Börjar bli rädd att valet av vagnsfärg (svart och mintblå) kan göra min lilla dotter lesbisk *orlig*. Att hon ska få en spis så snart hon kan stå är ju givet men blir inte det lite sent?
  • Ylva Helmersson

om du kompletterar med en blå yxa kanske det ordnar sig.

Mamma i sthlm skrev 2008-12-10 14:32:30 följande:
    Oj!!! Jag har nog bidragit till att min son blir homosexuell nu. Har precis köpt en röd spis åt honom i julklapp
  • Ylva Helmersson

Råttfällor i kastrullerna är enda räddningen i det här läget.

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 14:58:57 följande:
    Nu leker han med sin blåa Bobby-car. Men han övergav den för att först försöka dra ur sladden till min laptop. Och nu gick han över till skåpet med kastruller, för att leka med det.
  • Ylva Helmersson

Tror att de finns på ICA faktiskt.

Inte i djuraffären iaf hoppas jag...

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 15:15:02 följande:
    vart kan man köpa sådana?
  • Ylva Helmersson

Precis, man måste satsa kapital för att dra in storkovan... Bra tänkt SeTa!

SeTa skrev 2008-12-10 15:32:27 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 15:25:09 följande:
    Det possitiva är ju att barbarn är väldigt dyrt, och alltså något du sparar in på om pojken får sin spis. Man skulle alltså kunna tycka att det är ett ekonomiskt beslut.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?