Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Jag har köpt en rosa leksaksdammugare till vår 2-åring i julklapp - han kommer bli både bög och musikalartist när han blir stor.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    PigeonP skrev 2008-12-10 12:33:49 följande:
    Det har jag själv försökt med, men då gick han bara till någon annan. Han sa att som man har han rätt att ha sex med vem han vill, och när han sa det förstod jag att han hade rätt.
    *asg*
  • Perry the Platypus
    EKJ76 skrev 2008-12-10 12:35:58 följande:
     Det är ok, om han tjänar mycket pengar.
    Och tar med sin gamla mamma på galapremiärer!!!!!
  • Perry the Platypus
    EKJ76 skrev 2008-12-10 12:40:36 följande:
    Precis! Du kanske rentutav borde uppmuntra honom! Köpa en rosa fjäderboa och lite sånt..
    Igår fick han likadana rosa foppatofflor som jag har och han sprang lyckligt runt i dem ända till läggdags. Sååååå söt var han i sina rosa tofflor!!

Men bög, det lär han bli.
  • Perry the Platypus
    Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:44:15 följande:
     Önskar jag vågade vara lika frispråkig som dig. Men han är ju mitt allt, tänk om han inte vill vara med mig sen? Hur ska jag då klara mig? Nej, jag våger inte ställa krav på honom, jag har ju allt att förlora på det...
    *ryser*
  • Perry the Platypus
    Rilliana skrev 2008-12-10 12:50:40 följande:
    Har inte läst alla sidor.. tycker ärligt att frågan är ur korkad.Klart som fan att små pojkar kan ha leksakspis att leka med, man blir inte bög för det !!!Kan ju vända på det.. min dotter har en massa bilar, bilbanor, tågbanor.. lego mm mm. Kommer hon bli lesbisk för det då rå ?*skakar på huvudet* Och varför skulle man inte kunna klara av om ens barn bli homosexuella ? Skulle min dotter bli det skulle jag fortfarande älska henne lika mycket, är hon lycklig är jag det.Köp det som pojken uppskattar att leka med i stället för att ge något som han inte är intresserad av.
    Skönt att det kom någon och redde ut det här åt oss. Tack!!
  • Perry the Platypus
    Maria Helena skrev 2008-12-10 13:11:49 följande:
    Jag har köpt dockor och spis till mina pojkar. Barn tänker inte att det är pojk - flickleksaker. De tänker bara att det är roligt att leka med dom. Det är vi vuxna som tänker på hur pojkar och flickor ska vara och med vad de kan leka med.
    Jaså.
  • Perry the Platypus
    Bidosas skrev 2008-12-10 13:18:16 följande:
    sånt där skojar man väl inte om???
    Får man inte skoja om homosexualitet???
  • Perry the Platypus
    Audrey Will skrev 2008-12-10 13:33:33 följande:
    Min son fick en leksaksspis pa sin 2-arsdag. Vi har som krav att han maste ha sin spindelmansdrakt pa sig nar han leker med den. Och sa maste han utropa maskulina laten (typ morra och skrika aggressivt) nar han ror i grytorna. Om man balanserar maskulint/feminint sahar sa tror jag inte det foreligger nan risk for homosexualitet.
    *fnissar*
  • Perry the Platypus

*skrattar så jag gråter åt glossys vrålande spindelson och åt Köket och barnet-rapporten*

• Perry the Platypus
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:39:44 följande:
    Jag sitter fortfarande och skrattar så fort jag tänker på det.
    Och där började jag igen.
  • Perry the Platypus
    trollungen2008 skrev 2008-12-10 22:58:15 följande:
    inte ens värt att kommentera...
    Du vet att ditt inlägg är nr 495 va? Nån måste ha tyckt att det var det.
  • Perry the Platypus
    496 rentav!!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?