Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Nu tror jag iofs att din son redan ÄR bög med tanke pa hans pianospelande och liknande, men generellt så finns det riktlinjer inom detta med homosexualitet contra leksaker.

Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det.

Sa nu kan du tacka mig fôr nu behöver du inte undra lângre.

Lycka till med den lilla transan

• siamusen

Tokfrjant skrev 2008-12-10 13:39:04 följande:

Hemskt att behöva berätta detta men... Din man är nog bög..Hans pappa och bror också.
    Skönt att du vågade skriva det. Visste inte riktigt hur jag skulle formulera det sjâlv.
  • siamusen

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:46:15 följande:

Haha!! Jag tänkte på det nu också. Halva FL lär väl undra nu.
    Har de nog gjort lânge iofs
  • siamusen

Lostic skrev 2008-12-12 00:25:04 följande:

Flickor blir inte lesbiska bara för att dem leker med bilar ;)
    Eeeeh.... jo.
  • siamusen

socute skrev 2008-12-12 14:38:42 följande:

vad är detta?? varför skulle han bli bög av att leka med en spis?? då skulle jag inte haft en sambo just nu.. han lagar nämligen mat vid "min tjej" spis!!!! Fan vad mesigt!!
    Det är han säkert innerst inne
  • siamusen

Alltsa, det finns ju en anledning till att det âr just kvinnan som ska stå naken vid spisen och det är inte för att hunsa henne som alla tycks tro utan för att undvika att mannen blir homosexuell.

• siamusen

Snö80 skrev 2008-12-12 14:55:31 följande:

Lika troligt som att dottern blir en flata för att hon leker med en bil i sandlådan...
    100%-iget da med andra ord
  • siamusen

Gummis skrev 2008-12-12 14:58:13 följande:

Har bara läst TS men det var det löjligaste jag har hört!!! Min dotter har massor av killkusiner och dom har röda leksaksspisar och tycker precis lika mycket om dom som byggare Bob. Barn har ingen aning om vad som är manligt och kvinnligt det är vi vuxna som gör könsskillnad på leksakerna. Köp du en röd spis med tillbehör åt din son. Min brorson ska få ett bakbord med tillbehör + byggare Bob saker. Om inte en kille kan leka med en leksaksspis då kan ju tjejer inte leka med bilar/traktorer eller dyligt för vad blir hon då, pojkaktig och lesbisk?????
    Ja hon blir lesbiskt.

Och Byggare Bob, han om nagon är vâl en symbol för homosexualiteten? Med sina gula overaller som klämmer at runt hâcken. Fullstândigt skriker YMCA om honom.
  • siamusen

socute skrev 2008-12-12 15:13:29 följande:

whatever.. det ligger sanning i den här tråden iallafall...
    Klart det gör: Barn BLIR bögar om de får en spis. Säger ju sig sjâlvt.
  • siamusen

William o Ronjas mamma skrev 2008-12-12 15:29:40 följande:

jag hörde föresten att barbados-magnus fick en spis i julklapp när han var liten. Måste vara därför han är bög nu, det säger väl ändå rätt mycke.
    Han fick nog två till och med.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?