Inlägg från: Mentolist |Visa alla inlägg
  • Mentolist

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Vad upprörd jag blir nu! Jag hoppas INTE att personalen på förskolan uppmuntrar din son till att leka med spisen, utan punktmarkerar honom så fort han kommer i närheten. Du vet, en nätt elstöt eller så. Om de inte försöker stoppa honom tycker jag genast du ska byta förskola, för de ska ju faktiskt se till barnets bästa!!!

Nej, hans intresse för spisen visar att det redan är för sent för honom. Han har en för nära relation till dig och hatar sin pappa. Det behöver man inte vara psykolog för att inse. Jag beklagar =(.

• Mentolist

Alemonia skrev 2008-12-10 13:45:01 följande:

Tack ni förgyller dagen för mig!! Vilket behövs då jag har ont i halsen.När jag nu läst om detta med spisar så funderar jag om det kanske inte börjar tidigare än så. Börjar bli rädd att valet av vagnsfärg (svart och mintblå) kan göra min lilla dotter lesbisk *orlig*. Att hon ska få en spis så snart hon kan stå är ju givet men blir inte det lite sent?
    Som kompensation kanske du kan placera en spis intill henne i vagnen?
  • Mentolist

PigeonP skrev 2008-12-10 13:45:44 följande:

Mentolist skrev 2008-12-10 13:42:02 följande:
    Elstöt? Dte är väl lite elakt?Jag kör med vissselpipa, blåser en gång när han gör något bra och två gånger när han gör något dåligt. Försöker att inte prata med min son för mycket, för det är också rätt omanligt att prata.Så fort han närmar sig en spis eller en docka blir det två blås direkt!
    Kanske man skulle övergå till visselpipa?
    Du har fullständigt rätt, samtal är till för kvinnor, mesar och bögar! Jag lär min son att de enda ljud han behöver frambringa i en diskussion är orden "Öh?", "Va?", "Suck" samt någon enstaka rapning för att verkligen understryka sitt ointresse för ömsesidig kommunikation!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?