Inlägg från: Alemonia |Visa alla inlägg
  • Alemonia

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Tack ni förgyller dagen för mig!! Vilket behövs då jag har ont i halsen.

När jag nu läst om detta med spisar så funderar jag om det kanske inte börjar tidigare än så. Börjar bli rädd att valet av vagnsfärg (svart och mintblå) kan göra min lilla dotter lesbisk *orlig*. Att hon ska få en spis så snart hon kan stå är ju givet men blir inte det lite sent?

• Alemonia

En kompis som fick en röd spis när han var runt året (innan han kunde gå) och nu när han är fyra år är han det enda barn jag vet som önskar sig ett småsyskon. Varje gång vi träffas ska han bestämt hålla min dotter på 3 månader i alla fall en liten stund så teorin verkar stämma utmärkt även på honom. Att han sedan haft långt hår (hockeyfrilla) fram tills nyligen har säkert också bidragit.

• Alemonia

Nu har jag haft lite att läsa ikapp men måste komma med en kommentar om något som nämndes för ett tag sedan.

Bonden som söker MAN håller på med hästar. Bondelivet verkade bara kommit på köpet eftersom hästar är det som gäller så för att öka på sannolikheten kanske det är lämpligt att komplettera spisen med en leksakshäst samt tidiga ridlektioner?

• Alemonia

Det enda som denna tråd saknar är en dörrvakt som delar ut hinkar och spadar till dem som kommer in så de får rätt nivå från början.

Funderar över hur mycket smygbög min sambo är. Han gav dock villigt upp matlagningen så snart jag lyckats få någon koll på hur man gör. Dock dammsuger han klart mer än mig och har dessutom mage på att klaga på att jag inte plockar upp efter mig (hur omanligt är inte det).

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?