Inlägg från: Censur |Visa alla inlägg
  • Censur

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

men allvarligt!!! Nu blir jag fan orolig!!!
    Min son köpte ett halsband på lindex som var för tjejer.... SHIIIIT! Tänk om han också blir "sån där"!!!!

How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • Censur
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 21:29:37 följande:
    Censur, det är kört för din del. Jag menar, smycken överhuvudtaget!
    Men.... Scccchh! NU blir jag jävligt nervös. Jag vill inte att mina barn ska bli.... annorlunda. Jag ska kasta skiten direkt!
    Inga fjollor under mitt tak! Vad är nästa steg? Döttrarnas rosa klänningar?
  • Censur
    Silverkatten06 skrev 2008-12-10 22:04:56 följande:
    Nä, nu är jag upprörd! När jag hämtade sonen idag sa jag till personalen att sonen inte längre får leka med spisen eller dockorna utan ska brottas, spela fotboll och sånt istället. De sa att de inte kunde hindra honom! Vad f*n är det för personal egentligen? Fick de diplomet på postorder, eller? Är inte min vilja som förälder deras lag?  Sa att jag skulle anmäla till rektorn och få henne sparkad, men hon påstod att rektorn höll med henne, att det tom stod i läroplanen att de ska få leka med spisar. Genus-nånting blajade hon om. Är detta sant? Vi måste ju byta regering omedelbart, vilket parti ska man rösta på nästa gång för att få till en ändring?
    kristdemokraterna?

Jag är på din sida iaf....
    Jävla skitdagis som ska börja tjafsa om jämställdhet och sånt... Var får de allt ifrån?
  • Censur
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 22:08:13 följande:
    Från Lars Ohly såklart. Och Gudrun från FI.. var trodde du?
    shit... jag blir nästan rädd.... tänk att partierna försöker hjärntvätta oss för att få ett bögsamhälle...

jag blir faktiskt lite rädd... Huuuu
  • Censur
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 22:13:26 följande:
    Som sagt, rösta på KD. Här snackar vi hetrosexualitet! Och helyllefamiljer..
    Ja.... Jag tror jag måste lägga rösten på partiet som är mest familjeorienterade.... Jag tolerar inte homosexualitet under mitt tak. Det är sjukt och onormalt och får mig att vlija kräkas lite
  • Censur

äh. Jag blev nästan utsparkad från en liknande tråd för de trodde inte att jag var allvarlig... Usch... denna styggelse till sjukdom borde utrotas!
    TS:
    Du kan lova att inte köpa en spis till sonen hoppas jag? Annars kommer jag och gör brasved av den... Stackars pojk!

• Censur
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 22:32:29 följande:
    då hänger jag på när det kommer till tvillingarnas rosa klänningar
    men vilken tur att jag inte HAAAAAR några rosa klänningar till dom!
  • Censur
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 22:39:54 följande:
    men klänningar i ren allmänhet då
    de har inte sånt så ofta... fast jag är rädd för att de ska bli flator om de inte får ha klänningar så jag ska nog låta dom ha det oftare
  • Censur
    Fidelis ad urnam skrev 2008-12-10 22:43:02 följande:
    Min man fick en leksaksspis i julklapp när han var liten och han är då inte bög Jag ska hälsa att han blev jätteglad.Att han inte ens kan koka ägg är för mig ett mysterium
    sånt kan ligga latent vettu
  • Censur
    allan skrev 2008-12-10 22:52:59 följande:
    Bög pga av en leksaksspis? Betyder det att alla manliga kockar är gay? Det är väl asbra att din son inte snöat in på bara brumbrum.Jag gillade bara hammare och spik när jag var barn, idag är jag en riktig tjejtej som gillar att baka och kamma håret. Det ordnar sig nog, ge ditt barn utrymme för sin kreativitet medans den går att odla.
    men är du seriös?
    Vem vill ha en bög till son?
    Min unge kommer aldrig någonsin få något sånt... Fy tusan!
    Det finns redan för många bögar här i världen. Jag vill inte påverka min son till att bli sådan...

USCH!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?