Inlägg från: Silverkatten06 |Visa alla inlägg
  • Silverkatten06

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Neeeeeeej! Vad har jag gjort? Köpte en spis till sonen när han fyllde 2, ingen berättade för mig att han blir bög av det! Det är ju typ det värsta som kan hända. Gråter

• Silverkatten06
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:28:25 följande:
    Jag vet. Jag hade turen att få veta det före jag köpte en.
    Men vad ska jag göra nu? Sonen har ju lekt med spisen nästintill dagligen i flera månader. Tror ni han märker om jag slänger den när han sover?
  • Silverkatten06

Vojne, vojne, vad jag har ställt till det Fundersam.

Kan man sätta ut honom till vargarna eller tror ni nån ringer soc, då? Kanske kan man sälja honom på Blocket? På det viset kanske man kan få tillbaka lite av vad spisen kostade?

• Silverkatten06

jag får fundera på hur man blir av med bögsonen senare, nu måste jag hämta honom på dagis, annars blir de nog misstänksamma. Hmm, undrar om nån av fröknarna gillar honom trots att han är bög?

• Silverkatten06

Nä, nu är jag upprörd! När jag hämtade sonen idag sa jag till personalen att sonen inte längre får leka med spisen eller dockorna utan ska brottas, spela fotboll och sånt istället. De sa att de inte kunde hindra honom! Vad f*n är det för personal egentligen? Fick de diplomet på postorder, eller? Är inte min vilja som förälder deras lag? 

Sa att jag skulle anmäla till rektorn och få henne sparkad, men hon påstod att rektorn höll med henne, att det tom stod i läroplanen att de ska få leka med spisar. Genus-nånting blajade hon om. Är detta sant? Vi måste ju byta regering omedelbart, vilket parti ska man rösta på nästa gång för att få till en ändring?
  • Silverkatten06

Men håller ni fortfarande på här? Jag har fullt upp med att maskulinisera min pojk. Rädda det som räddas kan!

• Silverkatten06
    xxmeyaxx skrev 2008-12-15 10:06:05 följande:
    hur gör du det?
    Tja, till att börja med har jag köpt en verktygsbänk i julklapp. Sen har jag sagt till honom att han måste byta bästis på dagis. Han brukar nämligen leka mest med en tjej! Och så kan vi ju inte ha det. Jag försöker få honom att leka med den största och vildaste killen istället, han slåss en del, men det är väl sånt han måste lära sig nu?
  • Silverkatten06
    xxmeyaxx skrev 2008-12-25 14:43:43 följande:
    Julen kom. Min son öppnade sitt paket. Han valde det först av alla (undrar om det fanns någon gaysiren som liksom tjöt). Han blev helt lyrisk och vägrade släppa delarna när hans pappa skulle bygga ihop spisen. Han ropade nöjt och började skruva på knapparna. Sedan tog han tag i nästa paket, kastrullerna! Han börjde genast att laga mat på spisen.. och höll på med ugnen. Sedan var intresset för resten av julklapparna väldigt lågt.

Men gick du och köpte en spis i alla fall? Efter den här tråden trodde jag du förstod att du var fel ute när du funderade på en. Du har ju haft flera veckor på dig att hitta en mer machi pryl...

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?