Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
Neeeeeeej! Vad har jag gjort? Köpte en spis till sonen när han fyllde 2, ingen berättade för mig att han blir bög av det! Det är ju typ det värsta som kan hända.
Neeeeeeej! Vad har jag gjort? Köpte en spis till sonen när han fyllde 2, ingen berättade för mig att han blir bög av det! Det är ju typ det värsta som kan hända.
Vojne, vojne, vad jag har ställt till det .
Kan man sätta ut honom till vargarna eller tror ni nån ringer soc, då? Kanske kan man sälja honom på Blocket? På det viset kanske man kan få tillbaka lite av vad spisen kostade?
jag får fundera på hur man blir av med bögsonen senare, nu måste jag hämta honom på dagis, annars blir de nog misstänksamma. Hmm, undrar om nån av fröknarna gillar honom trots att han är bög?
Nä, nu är jag upprörd! När jag hämtade sonen idag sa jag till personalen att sonen inte längre får leka med spisen eller dockorna utan ska brottas, spela fotboll och sånt istället. De sa att de inte kunde hindra honom! Vad f*n är det för personal egentligen? Fick de diplomet på postorder, eller? Är inte min vilja som förälder deras lag?
Men håller ni fortfarande på här? Jag har fullt upp med att maskulinisera min pojk. Rädda det som räddas kan!
Men gick du och köpte en spis i alla fall? Efter den här tråden trodde jag du förstod att du var fel ute när du funderade på en. Du har ju haft flera veckor på dig att hitta en mer machi pryl...
machi = macho