Inlägg från: mammatill2härligavildar |Visa alla inlägg
  • mammatill2härligavildar

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Orkar inte läsa hela tråden.

Men jag måste nog anta att TS skämtar. Vaddå, e de bara homosexuella killar som lagar mat då eller??? Så dumt så det är inte sant.

Min lilla son kommer få både spis, förkläde och små bakredskap när han blir lite större (är bara 7mån nu). Han kommer få baka med oss o vara med när vi lagar mat. Och om han blir homosexuell så har jag jävligt svårt att tro att leksaksspisen o bakningen har spelat någon roll. Dessutom så älskar jag honom mest i världen oavsett vilken sexuell läggning han kommer ha. Det viktigaste  är att han mår bra och är lycklig.

siamusen skrev 2009-03-05 22:59:34 följande:
    Ja, det är bara homosexuella killar som lagar mat. men du har rätt i att man tycer om dem ändå. De blir duktiga pa nagot annat ân hetero killar helt enkelt.
    Haha, oj då. Snacka om att min kille lever i förnekelse. Här hemma är det han som står för matlagningskonsterna{#lang_emotions_laughing}. Eller kanske jag som lever i förnekelse, nu när jag lärt mig detta måste jag ju genast lämna honom och hitta mig en redig heterosexuell karl. Vilken otrolig tur att jag hittade denna tråd.
    xxmeyaxx skrev 2009-03-05 23:00:31 följande:
    som sag, jag tror inte. jag vet. läs socialstyrelsens rapport, inlägg 1417.
    SUCK!!!!

Men om du VET! Varför ens orka starta en tråd där du frågar om det är så???? Verkar ju lite dumt att fråga om något man redan vet. Å grattis till dig då. Nu när du vet kan du ju unvika att din son blir "bög" för det verkar ju vara en hemsk tanke=)
    LaFontaine skrev 2009-03-05 23:01:46 följande:
    Min man lagar inte mat och han är inte bög så då måste det ju vara så. Eftersom som motsatsen är att matlagande män är bögar måste det ju också stämma. Din son kommer inte bara bli bög, han kommer att bli en konditorbög!
    Ååå, konditor. Låter ju toppen=)
    xxmeyaxx skrev 2009-03-05 23:06:03 följande:
    Jag visste inte när jag startade tråden. Utan jag hade folk som berättade angående socialstyrelsens rapport. Läste du den?
    Ok! Skönt att du fick ett bra svar i tråden då.

Ja jag har läst den.

Men du menar alltså att ALLA pojkar som har röd spis blir bögar??? Eller missförstod jag dig???

För de låter ju jäkligt konstigt. Förr var ju typ alla leksaksspisar röda. Å dom flesta barn jag kände hade en spis, även killar. Å det var inte så att alla dom blivit homosexuella. Å när killar leker med röda spisar på dagis då. Ojojoj vilken fara=)

Nä!!!

LaFontaine skrev 2009-03-05 23:12:06 följande:
    Hallå, hur mycket gott kommer inte du att äta när sonenblir konditorbög? Du kommer ju rulla fram till slut. Nej, hade jag varit du hade jag sett till att sonen blir nåt du kan ha nytta av. Hantverkare är bra har jag hört. Golfproffs och tennisspelare är annars yrken som kan trygga din pension...
    Ja du har rätt=) Golfproffs verkar ju bra, alltid bra med lite pengar. Så får det blir. Svart spis o golfproffs. Inte röd spis o konditorbög. HAHA!!!
    LaFontaine skrev 2009-03-05 23:16:39 följande:
    Precis! Hela den här röda brio-generationen kommer inom ett par år kliva ut ur garderoberna. Vänta och se bara... Vänta och se...
    Tänk va det ska bli spännande. Å så många kvinnor som blir lämnade=)
    Pansy skrev 2009-03-05 23:17:42 följande:
    Jag funderar starkt på att bli hemma mamma.. Nu vet jag hur jag ska omvandla mina nyfödda machopojkar till rediga arbetarbögar som kan laga min mat, sy mina kläder och roa mig med schlageruppvisningar på lördagar. Men jag kommer ju att behöva hantverkare, bilmekaniker, och trädgårdsarbetare. Det kommer mina små bögar verkligen inte ställa upp på. Så då undrar jag.. Vilka redskap och färger behöver jag för att omvandla mina söta små flickor till manhaftiga lebbar? Hmm..
    Kanske du kunde köpa på dig lite leksaks verktyg (absolut inga gulliga med Bamse eller Pettson på utan TUFFA saker), bara klä tjejjorna i blått o svart och bränna alla barbiesar o dockor. Alla vet ju att det även är färgen på kläderna som avgör. Har en pojke rosa kläder kan ju faktiskt snoppen ramla av=)
    xxmeyaxx skrev 2009-03-05 23:18:32 följande:
    Förr var det ju inte lika accepterat att komma ut. Och nu är de ju gifta och har barn och finner tillvaron rätt bra ändå. Men jag vet många karlar som lagar mat i smyg om nätterna, när frugan sover.
    Haha, smygbögkockar!!!!

Nä nu ska jag lämna tråden o pussa min lilla konditorbög godnatt, lägga mig o sova (men ställa klockan på mitt i natten så jag kan vakna o se om min sambo smyglagarmat i köket)

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?