Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Angelika Miami skrev 2008-12-10 13:20:49 följande:
    Svar på #301Sorgligt att man tänker så, verkligen sorgligt. Stäng tråden, swer du inte att det är ett stort jävla skämt???
    Att det är ett skämt ser jag klart och tydligt. Kolla vart tråden ligger.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Kaprifolen skrev 2008-12-10 13:24:01 följande:
    Angelika Miami skrev 2008-12-10 13:20:49 följande: Minst!! Vad hade du då tänkt dig att jag skall göra idag? Vill du ta bort den ENDA glädjen jag har?? När min man kommer hem om ett par timmar så börjar helvetet igen. Tycker du verkligen att jag inte har rätt till lite roligt?? :( Stängs tråden måste jag ju sätta mig framför tv:n. STACKARS mig!!
    och det vill vi ju inte..
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    lelle1 skrev 2008-12-10 13:24:59 följande:
    Blir det inte praktiskt om din son blir bög? Dom knyter ju oftast an mer till sin mamma och kommer att hjälpa dej mer i hemmet (perfekt) Men förvänta dej ingen hjälp med bilen!
    Bra tänkt.
  • xxmeyaxx
    Silverkatten06 skrev 2008-12-10 13:25:07 följande:
    Neeeeeeej! Vad har jag gjort? Köpte en spis till sonen när han fyllde 2, ingen berättade för mig att han blir bög av det! Det är ju typ det värsta som kan hända.
    Jag vet. Jag hade turen att få veta det före jag köpte en.
  • xxmeyaxx
    hunybany skrev 2008-12-10 13:25:18 följande:
    Men herregud!Tror du helt allvarligt att man blir bög för att man får en spis julklapp??Man blir inte bög bara för att man får något :SJag och mina systrar ville gärna ha en bilbana i julklapp när vi var små, och det fick vi. Inte fan är vi lesbiska för det! Alla har pojkvän :POch du vågar inte låta din kille laga mat vid spisen eller? för det är ju tydligen en tjej grej? Han kanske lämnar dig för en kille då!
    Bara för att man har pojkvän så betyder det inte är man är lite homo
    Du, kolla efter vart tråden ligger.
  • xxmeyaxx
    Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 13:26:38 följande:
    Nej det är ju TS jobbarkompisar som tror det. Som den kloka människa TS är frågar hon på FL först!
    Jag är mycket klok.
  • xxmeyaxx
    Fridolino skrev 2008-12-10 13:28:13 följande:
    tråkigt skämt.... för det är väl ett skämt?
    Ja, jag är en tråkig människa.
  • xxmeyaxx
    Silverkatten06 skrev 2008-12-10 13:29:32 följande:
    Men vad ska jag göra nu? Sonen har ju lekt med spisen nästintill dagligen i flera månader. Tror ni han märker om jag slänger den när han sover?
    Tyvärr tror jag att han gör det.  Och eftersom han har haft den i mer än 2 minuter, så är han nog hyperbög nu.
  • xxmeyaxx
    Audrey Will skrev 2008-12-10 13:33:33 följande:
    Min son fick en leksaksspis pa sin 2-arsdag. Vi har som krav att han maste ha sin spindelmansdrakt pa sig nar han leker med den. Och sa maste han utropa maskulina laten (typ morra och skrika aggressivt) nar han ror i grytorna. Om man balanserar maskulint/feminint sahar sa tror jag inte det foreligger nan risk for homosexualitet.
    Fast är du säker att spisens aura inte övervinner spindelmannen?
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2008-12-10 13:34:22 följande:
    Nu tror jag iofs att din son redan ÄR bög med tanke pa hans pianospelande och liknande, men generellt så finns det riktlinjer inom detta med homosexualitet contra leksaker.Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.Är barnet fârgblint blir det asexuellt.Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det.Sa nu kan du tacka mig fôr nu behöver du inte undra lângre.Lycka till med den lilla transan
    Okej. Där brast jag
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?