Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

SkåneP skrev 2008-12-10 13:34:43 följande:
    Ja det är klart han blir bög av det.Men det kompenseras av att han ökar sina chanser att vinna schlagerfestivalen.Så det jämnar väl ut sig på det hela taget.
    Jag har tänkt på det jag också.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Silverkatten06 skrev 2008-12-10 13:35:36 följande:
    Vojne, vojne, vad jag har ställt till det .Kan man sätta ut honom till vargarna eller tror ni nån ringer soc, då? Kanske kan man sälja honom på Blocket? På det viset kanske man kan få tillbaka lite av vad spisen kostade?
    Ta vargarna. Då blir han som Mowgli.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:35:58 följande:
    *skrattar så jag gråter åt glossys vrålande spindelson och åt Köket och barnet-rapporten*
    Jag sitter fortfarande och skrattar så fort jag tänker på det.
  • xxmeyaxx
    Tokfrjant skrev 2008-12-10 13:39:04 följande:
    Hemskt att behöva berätta detta men... Din man är nog bög..Hans pappa och bror också.
    *ligger ner och slår näven i golvet*
  • xxmeyaxx
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:40:20 följande:
    Och där började jag igen.
    Jag meed!
    Näe. Nu går jag till dagis..
  • xxmeyaxx

annars spricker jag.

• xxmeyaxx
    Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 13:40:28 följande:
    Me too...kan man spara såna riktigt bra inlägg på nåt vis?
    jag kopierade och skickade till min mail
  • xxmeyaxx

Okej. Där kommer det en tår..

• xxmeyaxx

Nä. Nu får jag ont i magen.. Bara tanken.
    Fan, folk kommer tycka att jag är dum i huvudet som går och gapskrattar hela vägen till dagis. Kommer inte kunna släppa det här med spindelmannen, morret och studierna om barnet och köket...

• xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 13:45:31 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:44:19 följande: Ja, det är DET som kommer göra att de tycker att du är dum i huvudet... *host host*
    Haha!! Jag tänkte på det nu också. Halva FL lär väl undra nu.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?