Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Jazza skrev 2008-12-10 13:46:49 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:46:15 följande: Åtminstone de i församlingen som är icke läskunniga..... haha
    *ONT I MAGEN*

Näe. Nu MÅSTE jag gå och hämta sonen på dagis. Annars får han leka lite väl länge med spisen på dagis.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2008-12-10 13:50:29 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:46:15 följande: Har de nog gjort lânge iofs
    pfff. tyst med dig!
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Nazeeya skrev 2008-12-10 13:57:34 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 10:46:40 följande: Ja, jag vet! Det är heeeelt suveränt. Och förhoppningsvis blir han som Christer Lindarw och kan sy mig kläder med pälsboa och paljetter!
    perfekt ju!
  • xxmeyaxx
    Mopsan skrev 2008-12-10 14:12:08 följande:
    "balett, balett, så lätt" .
    DÄR har du det! Jag är rädd för att säga det, men din son är hyperbög 3000.
  • xxmeyaxx
    PigeonP skrev 2008-12-10 14:22:38 följande:
    Kaprifolen skrev 2008-12-10 14:14:53 följande: Och jag ska gå och stryka min sons stjärtgosseklänning.
    min son får vara tomte imorgon. Det räcker med spisen för hans del.
  • xxmeyaxx

Du skulle ha läst den här tråden tidigare!

• xxmeyaxx

hade du köpt blå så hade han blivit bi.

Jag citerar Siamusen:

"Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie""

• xxmeyaxx

Nu är min son hemma ifrån dagis förresten.
    Han hade halkat idag. Och slagit sig i huvudet. Fått en bula.

Först hade han gråtit en skvätt. Men sedan blivit glad igen.
    Vad tror ni det innebär?

• xxmeyaxx
    Tokfrjant skrev 2008-12-10 14:57:02 följande:
    Om du inte tröstade honom så är det nog ingen risk för att han blir tjejig
    Jag var inte där. Det var under dagistid..
    PigeonP skrev 2008-12-10 14:57:03 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 14:56:03 följande: Han är bög redan. Riktiga män gråter inte över huvud taget.
    Damn!
  • xxmeyaxx

Nu leker han med sin blåa Bobby-car.
    Men han övergav den för att först försöka dra ur sladden till min laptop.
    Och nu gick han över till skåpet med kastruller, för att leka med det.

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?