Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 14:59:47 följande:
    Råttfällor i kastrullerna är enda räddningen i det här läget.
    vart kan man köpa sådana?
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    SeTa skrev 2008-12-10 15:19:56 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:06:00 följande: Tja, det beror ju på. Jag har tre söner, och om bara en blir bög är det väl okej. Barnbarn kan ju dom andra två skaffa mej.Låter väl rimligt?
    Sant.
    Jag har bara ett barn.-.
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, 6 år)
  • xxmeyaxx

haha!

- Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx
    dalkulla26 skrev 2008-12-10 15:57:33 följande:
    ja svårt..men gör ju inge om han blir bög då kanske han blir kändiskock oxå... eller musikalartist... Äh köp grabben en spis och ett sött förkläde me vetja så har ni garderat lite
    ett rosa då eller?
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx

Censur,
    det är kört för din del. Jag menar, smycken överhuvudtaget!

• xxmeyaxx
    Censur skrev 2008-12-10 21:57:29 följande:
    Men.... Scccchh! NU blir jag jävligt nervös. Jag vill inte att mina barn ska bli.... annorlunda. Jag ska kasta skiten direkt!Inga fjollor under mitt tak! Vad är nästa steg? Döttrarnas rosa klänningar?
    Jag har redan sett honom i dom i båda.. samtidigt!
  • xxmeyaxx
    Sanna Gosing skrev 2008-12-10 22:03:59 följande:
    Ge honom en hembränningsapparat om han nu nödvändigtvis måste hålla sig i de regionerna.
    så han ska bli en homosexuell alkoholist?
  • xxmeyaxx

Ja, inte Vänstern i alla fall. Där är det ju jämställt så det svänger om det.

• xxmeyaxx

Jaa! KD ska vi rösta på. Vi får försöka få Hägglund att förstå att de inte behöver de där jäkla Moderaterna, Folkpartiet och Centern.. onödiga partier. RÖSTA PÅ KD!

• xxmeyaxx
    Censur skrev 2008-12-10 22:06:13 följande:
    kristdemokraterna?Jag är på din sida iaf....Jävla skitdagis som ska börja tjafsa om jämställdhet och sånt... Var får de allt ifrån?
    Från Lars Ohly såklart. Och Gudrun från FI.. var trodde du?
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?