Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Som sagt, rösta på KD.
    Här snackar vi hetrosexualitet! Och helyllefamiljer..

- Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx

då hänger jag på när det kommer till tvillingarnas rosa klänningar

- Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx

men klänningar i ren allmänhet då

• xxmeyaxx
    Fidelis ad urnam skrev 2008-12-10 22:43:02 följande:
    Min man fick en leksaksspis i julklapp när han var liten och han är då inte bög Jag ska hälsa att han blev jätteglad.Att han inte ens kan koka ägg är för mig ett mysterium
    Din sambo är nog lite efter
  • xxmeyaxx
    Fidelis ad urnam skrev 2008-12-10 22:45:37 följande:
    Börjar misstänka det
    Du får förklara för honom att han faktiskt borde dumpa dig. Eftersom han innerst inne är bög och borde finna sig en redig karl, som kan laga mat. Dvs koka ägg.
  • xxmeyaxx
    Fidelis ad urnam skrev 2008-12-10 22:49:09 följande:
    Jag älskar familjeliv, man får de absolut bästa råden här!Det är vad jag borde göra.
    Ja, det tycker jag!
  • xxmeyaxx
    Fidelis ad urnam skrev 2008-12-10 22:52:25 följande:
    *skriver ut papper om skilsmässa*
    *tummen upp*
  • xxmeyaxx
    allan skrev 2008-12-10 22:52:59 följande:
    Bög pga av en leksaksspis? Betyder det att alla manliga kockar är gay? Det är väl asbra att din son inte snöat in på bara brumbrum.Jag gillade bara hammare och spik när jag var barn, idag är jag en riktig tjejtej som gillar att baka och kamma håret. Det ordnar sig nog, ge ditt barn utrymme för sin kreativitet medans den går att odla.
    Det vet du väl att alla kockar är gay? Var det något nytt..
  • xxmeyaxx
    Fidelis ad urnam skrev 2008-12-10 22:56:24 följande:
    Jag är så imponerad av dig, du har svar på ALLT! *sätter mig ner och beundrar Meya*
    Med all rätta.
  • xxmeyaxx
    allan skrev 2008-12-10 22:56:31 följande:
    oh f-n är det så? Då ska jag be om stylingtips på jobbet imorn och se hur det går ;)
    Gör det! Du kommer gå därifrån med boa, paljetter och allt.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?