• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • xxmeyaxx
    söta barn skrev 2008-12-10 11:20:29 följande:
    vår son som är 2 år nu, fick både en RÖD SPIS med tillbehör, och en DOCKVAGN MED EN DOCKA I förra julen.:-O å inte tror jag han kommer bli bög för de.. för både killar o tjejer lagar väl mat som vuxen o tar hand om barnen! så de e bra dom lär sig lite tycker jag. Sen att han nu ammar sin unge(docka) och använder min bröstpump ibland, vet jag inte hur jag ska tolka, han kanske kommer göra en könsoperation när han blir äldre, vem vet?!
    shit. amma?? :-O
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • ericas mamma

klart du inte kan, tänk om han får för sig att börja laga mat hemma när han blir äldre och sen när han flyttar ihop med nån, katastrof ju skäms på dej

Erica 060202 Loke 080626 www.ericasmamma.blogg.se
  • jenny b

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:27:45 följande:

du är hemsk!
    nej, smart, jag har framförhålling & planerar för min framtid & ålderdom ( har läst på aftonbladet att man ska göra det)...jag tar ansvar för mitt, barnen får ta ansvar för sitt själva, är väl ingen j%?¤la curlingförälder heller!
  • xxmeyaxx
    Meria skrev 2008-12-10 11:22:14 följande:
    Min son har iaf ingen ¤&)#(&/%¤& spis!hah!*känner sig nöjd med sitt bidrag i tråden men stannar på fl för att mobba meya 4-ever**4-ever and ever*
    min son har inga rosa strumpor!
    inte är han född i december heller! på julafton! HA!
  • xxmeyaxx
    Kaprifolen skrev 2008-12-10 11:23:18 följande:
    Vilka dagis går era barn på?? Det kanske smittar???? HJÄLP!!
    nystartat dagis.
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 11:25:18 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:17:10 följande: Eller så lär de sig att mästra matlagningskonsten och inser att vägen till en kvinnas hjärta (mutta) går via magen... Kommer få ligga så mycket den ungen, va...
    men usch! sådana där ord får du inte säga..  mage.
  • flingflong
    primusbarn skrev 2008-12-10 11:29:15 följande:
    Aj då! *skäms som en hund* Hur ska jag berätta det här för maken?  
    Det är bara att krypa till korset...
    Livet tar oväntade vägar lite då och då, bäst att hänga med i svängarna
  • söta barn

japp han lägger sitt barn, som han kallar för Adele (precis som hans lilla syster heter) vid bröster o låtsas amma det för att sedan lägga upp den mot axeln för att få den att rapa

♥ (¯`°?.¸ ♥ Sebastian 060305 ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Adele 081107 ♥¸.?°´¯) ♥
  • xxmeyaxx
    primusbarn skrev 2008-12-10 11:29:15 följande:
    Aj då! *skäms som en hund*Hur ska jag berätta det här för maken? 
    jag tror nog att han redan vet.
    du vet, homosexualitet är ju också ärftligt..
  • xxmeyaxx
    jenny b skrev 2008-12-10 11:30:19 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:27:45 följande: nej, smart, jag har framförhålling & planerar för min framtid & ålderdom ( har läst på aftonbladet att man ska göra det)...jag tar ansvar för mitt, barnen får ta ansvar för sitt själva, är väl ingen j%?¤la curlingförälder heller!
    aftonbladet är en bra källa.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?