Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

lnl002 skrev 2009-03-08 19:52:01 följande:
    Men gisses. Låt barnen få testa sig fram. Låter hur sunt som helst om en pojke vill leka med "flicksaker" och tvärtom. Men vad är egentligen pojk- och flicksaker egentligen?? Lever vi inte i ett modernt samhälle där vi vill ha jämställdhet, börja då med barnen. Låt de själv avgöra vad de vill.Mamma till både döttrar och en son.
    Är väl ingen som påstått att homosexualitet är osunt?

Det enda vi sagt är att det är bevisat att de blir fjollor om de leker med vissa saker. Ren fakta bara?
  • siamusen
    lnl002 skrev 2009-03-08 19:57:35 följande:
    Okej. Intressant teori.
    Ja visst âr det Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran av den utan det âr socialstyrlesen igen som kommit fram till detta

Undrar vad vi skulle göra utan socialtstyrelsen? Äta mindre bröd helt säkert men tänk sa mycket info vi skulle missa
  • siamusen
    Mollly skrev 2009-03-08 19:59:52 följande:
    jag har inte läst igenom hela tråden. bara det TS först. men varför skulle pojken bli bög för att han fick en spis. Nästan alla barn har en sån. det va det sjukaste jag hört. jag lekte jätte mkt med bilar och anda grabb saker. men inte blev jag homosexuell för det..
    Ännu nej,men man vet aldrig
  • siamusen
    bebek skrev 2009-03-08 20:01:34 följande:
    nej, men han kanske blir nya gordon ramesey;)
    Och han är väl homo om nagon!
  • siamusen
    lnl002 skrev 2009-03-08 20:02:40 följande:
    Ha ha ha. ja du, socialstyrelsen. ....är det så att de har kommit fram till det du säger, då blir man inte förvånad över något längre.
    Ja, det har det. Finns en jätteintressant studie att lâsa. Med illustrationer och allt
  • siamusen
    xxmeyaxx skrev 2009-03-08 20:48:57 följande:
    Jätteintressant.
    Du vet att traden stängs snart väl? Lite trakigt att fler inte far ta del av infon och bli varnade
  • siamusen
    xxmeyaxx skrev 2009-03-08 20:54:31 följande:
    Socialstyrelsens rapport har sagt så, och vi har konstaterat att alla vuxna män som lekte med spis, som små, är idag smygbögar
    Och att alla homos lekte med spis.
  • siamusen
    Shoegirl skrev 2009-03-08 21:06:22 följande:
    *gråter* Om vi inte får igenom reklamfilmen så kommer så många pojkar bli bögar av misstag.Som förälder borde man själv få göra valet.
    Klart den kommer gå igenom. Ligger i allas intresse och är rejâlt slagfârdig. Hur kan du ens misströsta? Har du glömt att det var en golden retriever valp med?
  • siamusen
    Mollly skrev 2009-03-08 21:27:08 följande:
    inte bli man bög om man leker med en röd spis. Homosexuallitet är inte något man blir bara sådär. utan det är ett kromosom fel man föds med.
    Jo, det är ju just det socialstyrelsen kommit fram till och de skulle ju inte ljuga.

Vilken kromosom är det fel pa då?
  • siamusen
    Mollly skrev 2009-03-08 21:31:18 följande:
    jag har inte själv läst eller hört det om kromosomerna. det va sambon som sa det. vart kan man läsa om deras studie om pojkar och röda spisar? hahahahhaha
    Socialstyrelsen

Fast alltsa om det skulle vara en kromosom sa betyder det att det är ärfligt och att han skulle ärvt en av de trasiga kromosomuppsättningarna av mamman, eller pappan, eller båda och så funkar det inte.

De flesta homosexuella har ju heterosexuella förâldrar.

Nej, lita du pa socialstyrelsen. De vet vad de talar om
  • siamusen
    Mollly skrev 2009-03-08 21:37:55 följande:
    ne jag litar inte på dom..för jag tycker det är så sjukt.. känner otroligt många pojkar som lekt med röda spisar och ingen är bög
    Tror du ja. Och kanske dem men framtiden kommer nog visa annorlunda
  • siamusen
    Mollly skrev 2009-03-08 21:44:38 följande:
    min kusin lekte med en röd spis när han va liten. idag är han 30 år och gift med en kvinna och har jobbat som kock, varit med och tävlat till årets kock..och gjort massor med andra saker som kock
    Precis: massor av andra saker!

Att man är gift utesluter inte att man är homo. Se bara pa de gifta paret hâr i traden
  • siamusen
    Mollly skrev 2009-03-08 21:50:35 följande:
    det jag menar med massor med andra saker som kock. menar jag att han har rest och jobbat på många större ställen. otroligt duktig kock.
    Ja,de brukar ju vara det
  • siamusen
    Badgirl skrev 2009-03-08 23:05:30 följande:
    Haha, omvänd psykologi. Jag skulle nog också kunna argumentera för vad som helst om jag gav mig den på det. Huvusaken är ju inte vad som stämmer och inte, det viktiga är att vinna argumentationen
    Nej, det viktiga är att få ut fakta. Och den kommer ju komma ut nu iom att reklamfilmen kommer börja visas
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?