Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Censur skrev 2008-12-10 23:20:42 följande:
    Säkert med sin rosa stora handväska a´la tinky winky...
    haha!
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx
    LyNxQ skrev 2008-12-10 23:19:24 följande:
    Min kompis lillbrorsa hade jättefint blont lockigt hår när han var liten så vi klädde alltid ut honom till prinsessa.. Han har klänning på 80% av alla kort på honom när han är under 5 år Längesen jag träffade honom nu.. men ska ta och fråga hans syster om han dras åt det ena eller andra hållet eller båda
    du får söka upp dom.
    - Blod, det har man i huvudet. Inte i ögonen (citat av min lillebror Hampus, då 4 år)
  • xxmeyaxx
    VictorsMamma skrev 2008-12-11 09:26:07 följande:
    Min son mosade oxå sin spis!! :-O Rosa ska han absolut inte ha på sig. "Äh, det är för tjejer." Han är 5 år. Kunde han inte låta Mamma hoppas, i några år till iaf, att han skulle bli gay? Försöker nu övertala honom att vara Lucia i år. Men han vägrar. Han ska vara TOMTE!!?
    Gaytomte?
  • xxmeyaxx

*ryser*

• xxmeyaxx

Har jag skickat min son till fördärvet nu? Jag beställde en spis och... KASTRULLER med!

En röd spis.. och blå kastruller, med gula lock och röda handtag.

• xxmeyaxx
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-11 22:17:34 följande:
    Gordon Ramsay är jäkligt läcker.. Undrar om hans föräldrar höll honom borta från spisen när han var liten, han verkar inte så gay i varje fall..
    Men han är otrogen..
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    milky skrev 2008-12-12 00:10:35 följande:
    menherregud, vad är det för konstigt folk du känner? en spis lagar man mat på, oavsett om man är kvinna eller man. Köp en spis och låt honom bejaka de intressen han har. kanske en blivande kock? Då tycker jag du ger honom signal om att han får välja vad han vill göra i livet och att du inte tänker bestämma åt honom vad han ska tycka om eller bli.
    Jo, jag bestämmer ALLT. Jag är hans mamma.
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx

Quintus,
    Gordon var ju det..

• xxmeyaxx
    socute skrev 2008-12-12 14:45:36 följande:
    Men endå ... Ts låter VÄÄÄLDIGT allvarligt..
    Jag är bra på att vara sarkastisk..
  • xxmeyaxx

eller.. är jag?

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?