Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Mandi74 skrev 2008-12-23 23:25:56 följande:
    Min son firar 1 år som bög i morron, han fick en spis förra julen.
    hur har det året varit?
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx

Julen kom. Min son öppnade sitt paket. Han valde det först av alla (undrar om det fanns någon gaysiren som liksom tjöt). Han blev helt lyrisk och vägrade släppa delarna när hans pappa skulle bygga ihop spisen.

Han ropade nöjt och började skruva på knapparna. Sedan tog han tag i nästa paket, kastrullerna! Han börjde genast att laga mat på spisen.. och höll på med ugnen.

Sedan var intresset för resten av julklapparna väldigt lågt.

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    Silverkatten06 skrev 2008-12-25 23:30:17 följande:
    Men gick du och köpte en spis i alla fall? Efter den här tråden trodde jag du förstod att du var fel ute när du funderade på en. Du har ju haft flera veckor på dig att hitta en mer machi pryl...
    jag har ingen hjärna.
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2008-12-26 12:06:58 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-25 14:43:43 följande: Sänder dig alla styrkekramar som bara finns. Kommer du behöva
    *gråter en skvätt*
  • xxmeyaxx
    studien som siamusen nämnde:

"Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie""
  • xxmeyaxx

Idag fick min son en tröja med texten "Mommys Star".
    Nu blir han GARANTERAT bög. Han gråter som en tjej nu, efter att ha slagit en leksak i sitt eget ansikte.

• xxmeyaxx

Stackars min son

• xxmeyaxx
    Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 01:38:05 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 10:35:28 följande: *asgarvar*Seriöst, TS, är du allvarlig? Eller har du aldrig hört talas om Jamie Oliver eller "den elake kocken" (vars namn jag nu inte minns)? De är manliga män som står vid spisen dag ut och dag in. OM din son blir bög så har det inget och nada att göra med om ni köper en spis till honom. Han "blir" nämligen inte bög, utan det finns redan i honom i så fall.Sådan noja som ni visar leder i värsta fall till att ni fostrar en bögknackare och i bästa fall en nervös misogynist.Köp vad leksaker han gillar, och skit i att noja. Han kan råka ut för värre saker än att bli homosexuell.
    Dom där två kockarna.. dom är ju mer bögigast av alla. Jag menar, kolla hur dom ser ut. Och vad de lagar för mat? I helvete att du får se dom steka en blodig jävla biff.
    Nää.. här får vi se filé mignon.
  • xxmeyaxx

men en tomat formad som en blomma på sidan av..

• xxmeyaxx
    AnnchristineJohanson skrev 2008-12-28 11:39:41 följande:
    siamusen....ja då är jag lesbisk för att jag lekte med killgrejer då jag var liten då el? och jag är tillsammans med karl och har barn...hmm skitsnack..Och ingen jag känner har då blivit nå bög pga nå jävla leksaker..Skärpning, helt och hållet inbilning..Kanske önsketänkande ist ...
    Det finns många homosexuella, som har barn.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?