Inlägg från: FreeForAll |Visa alla inlägg
  • FreeForAll

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:58:38 följande:

PigeonP skrev 2008-12-10 12:57:18 följande:
    Jag anser att det är på gränsen till barnmisshandel!
    Precis! Bäst att ringa soc genast!
  • FreeForAll

Jag har ett annat liknande problem. Imorgon ska de ha luciatåg på förskolan, min son ska vara stjärngosse och då säger dom att han måste ha en vit långklänning på sig!

Hur kan dom tro att min son ska få ha klänning på sig??? Om han blir bög när han blir stor så vet jag ju i alla fall vems fel det är...

• FreeForAll

Jazza skrev 2008-12-10 13:13:45 följande:

Maria Helena skrev 2008-12-10 13:11:49 följande:
    Tur att vi vuxna kan tänka åt dem.... lite som med Kaprifolen och hennes man...
    fast egentligen ska ju inte vi tänka själva, det är ju våra män som ska tänka åt oss.
  • FreeForAll
    Marinero skrev 2008-12-10 13:16:15 följande:
    Haha jag älskade att leka med bilar när jag va liten och jag har inte blivit flata så vitt jag vet Kan tillägga att jag hatade dockor, jag slog dom!
    Du ljuger! Tjejer kan inte hata dockor!
  • FreeForAll

Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 13:24:18 följande:

Du kan nog lugnt köpa en spis till honom, OM du ser till att han inte har kontakt med några män nu eller någonsin i sitt liv. För hur kan han bli bög om han aldrig träffar någon att böga med?
    det ligger något i det du säger faktiskt...nu ska det bli slut på bögeriet!
  • FreeForAll

Mentolist skrev 2008-12-10 13:42:02 följande:

Vad upprörd jag blir nu! Jag hoppas INTE att personalen på förskolan uppmuntrar din son till att leka med spisen, utan punktmarkerar honom så fort han kommer i närheten. Du vet, en nätt elstöt eller så. Om de inte försöker stoppa honom tycker jag genast du ska byta förskola, för de ska ju faktiskt se till barnets bästa!!!Nej, hans intresse för spisen visar att det redan är för sent för honom. Han har en för nära relation till dig och hatar sin pappa. Det behöver man inte vara psykolog för att inse. Jag beklagar =(.
    Elstöt? Dte är väl lite elakt?

Jag kör med vissselpipa, blåser en gång när han gör något bra och två gånger när han gör något dåligt. Försöker att inte prata med min son för mycket, för det är också rätt omanligt att prata.

Så fort han närmar sig en spis eller en docka blir det två blås direkt!
  • FreeForAll

Jazza skrev 2008-12-10 13:51:58 följande:

PigeonP skrev 2008-12-10 13:45:44 följande:
    Pigeon: Stop it!! Tänk när han blir stor och de frågar varför han blivit gay.. Så säger han: Well, I got used to all the blowing when I was naughty, so....
    Fan också! Ska gå över till elstötar på en gång!
  • FreeForAll

Kaprifolen skrev 2008-12-10 14:07:52 följande:

PigeonP skrev 2008-12-10 14:02:33 följande:
    Det blir ju en ny Stalin det!
    =)
  • FreeForAll

Kaprifolen skrev 2008-12-10 14:14:53 följande:

Tack allihop för underhållningen, dags för eftermiddagsvila! :D
    Och jag ska gå och stryka min sons stjärtgosseklänning.
  • FreeForAll

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 14:56:03 följande:

Nu är min son hemma ifrån dagis förresten. Han hade halkat idag. Och slagit sig i huvudet. Fått en bula. Först hade han gråtit en skvätt. Men sedan blivit glad igen. Vad tror ni det innebär?
    Han är bög redan. Riktiga män gråter inte över huvud taget.
  • FreeForAll

Pojkarna får inte slåss på min sons dagis, så nu håller ja honom hemma. Hur hade de tänkt sig att han ska bli en riktig karlakarl egentligen? Genom att hjälpa till att plocka av bordet efter mellis? Ehhhh.....don't think so!!!!

• FreeForAll

Jazza skrev 2008-12-12 09:03:01 följande:

Kluvenflicka skrev 2008-12-12 07:10:19 följande:
    Mha, du ser... jag lekte med svärd och Star Wars som liten... hos mig ligger det lite latent
    Fast du kanske fick ha en rosa prinsessklänning och säga tjejiga saker medans du lekte med dem? I så fall kan du ju ha klarat dig.

Precis som någon skrev förut att en pojke KAN leka med en spis utan risk om han har spindelmannenkläder opå sig och morrar samtidigt.
  • FreeForAll
    Jazza skrev 2008-12-12 13:58:32 följande:
    Det gör inget om man är lite dum, bara man är söööötEn poäng i det faktiskt. Skulle kunna acceptera att min son blev bög (tro det eller ej!), så länge han inte blir ful.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?