Inlägg från: Kaprifolen |Visa alla inlägg
  • Kaprifolen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

PigeonP skrev 2008-12-10 12:37:20 följande:

Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:35:18 följande:
    Nej! Så får du inte tänka! Låt honom inte förtrycka dig! Du har rätt till MINST 20 kronor i månaden i fickpeng!
    Önskar jag vågade vara lika frispråkig som dig. Men han är ju mitt allt, tänk om han inte vill vara med mig sen? Hur ska jag då klara mig? Nej, jag våger inte ställa krav på honom, jag har ju allt att förlora på det...
  • Kaprifolen

EKJ76 skrev 2008-12-10 12:44:09 följande:

Ännuenprick skrev 2008-12-10 12:40:01 följande:
    Se upp för kommunistiska dagis!

Helt chockad! Är detta verkligen Sverige!!
  • Kaprifolen

Rilliana skrev 2008-12-10 12:50:40 följande:

Har inte läst alla sidor.. tycker ärligt att frågan är ur korkad.Klart som fan att små pojkar kan ha leksakspis att leka med, man blir inte bög för det !!!Kan ju vända på det.. min dotter har en massa bilar, bilbanor, tågbanor.. lego mm mm. Kommer hon bli lesbisk för det då rå ?*skakar på huvudet* Och varför skulle man inte kunna klara av om ens barn bli homosexuella ? Skulle min dotter bli det skulle jag fortfarande älska henne lika mycket, är hon lycklig är jag det.Köp det som pojken uppskattar att leka med i stället för att ge något som han inte är intresserad av.
    Jag kommer i alla fall inte våga lära min dotter att rensa avlopp och dra kablar eller meka med moppen och så. Vågar verkligen inte riskera något sådant! Tycker att du är oansvarig om du inte tar detta på allvar!!
  • Kaprifolen

PigeonP skrev 2008-12-10 12:57:18 följande:

Du kanske borde ta ditt föräldraskap på lite större allvar...hur kan du låta din dotter leka med såna saker? Snacka om att vägleda henne fel i livet...
    Jag anser att det är på gränsen till barnmisshandel!
  • Kaprifolen

Fraggelgirl skrev 2008-12-10 13:01:51 följande:

Jodå... fast det kanske har med killgrejerna när jag var liten som gör att jag inte tycker att homosexualitet är så FARLIGT. Att man mera blir kär i en person och inte det de har mellan benen.
    Det är LIVSFARLIGT!!
  • Kaprifolen

Jazza skrev 2008-12-10 13:13:45 följande:

Maria Helena skrev 2008-12-10 13:11:49 följande:
    Tur att vi vuxna kan tänka åt dem.... lite som med Kaprifolen och hennes man...
    :D
  • Kaprifolen

PigeonP skrev 2008-12-10 13:15:34 följande:

Jazza skrev 2008-12-10 13:13:45 följande:
    fast egentligen ska ju inte vi tänka själva, det är ju våra män som ska tänka åt oss.
    Ta nu inte glädjen ifrån mig!! :(
  • Kaprifolen

Angelika Miami skrev 2008-12-10 13:20:49 följande:

Svar på #301Sorgligt att man tänker så, verkligen sorgligt. Stäng tråden, swer du inte att det är ett stort jävla skämt???
    Minst!! Vad hade du då tänkt dig att jag skall göra idag? Vill du ta bort den ENDA glädjen jag har?? När min man kommer hem om ett par timmar så börjar helvetet igen. Tycker du verkligen att jag inte har rätt till lite roligt?? :( Stängs tråden måste jag ju sätta mig framför tv:n. STACKARS mig!!
  • Kaprifolen

Ylva Helmersson skrev 2008-12-10 13:30:29 följande:

Eller släng sonen? Man vill ju inte ha en bög till son och nu när han lekt med den så länge så kommer han nästan helt säkert att bli det...
    Ja, det är lika bra att ta det säkra före det osäkra!!
  • Kaprifolen
    Audrey Will skrev 2008-12-10 13:33:33 följande:
    Min son fick en leksaksspis pa sin 2-arsdag. Vi har som krav att han maste ha sin spindelmansdrakt pa sig nar han leker med den. Och sa maste han utropa maskulina laten (typ morra och skrika aggressivt) nar han ror i grytorna. Om man balanserar maskulint/feminint sahar sa tror jag inte det foreligger nan risk for homosexualitet.
    hahahaha
  • Kaprifolen

Mysgos skrev 2008-12-10 13:35:49 följande:

Det var det löjligaste jag har hört. Det är väl inte omanligt att laga mat? Min man är superbra på att laga mat och gör det mer än gärna!Likaså hans far och hans bror osv...Min son är 1½ år och han ska få en RÖD spis i julklapp och det känns jättebra att han ska få den för han älskar verkligen att leka med spisar vart vi än kommer!
    Hur kan du vara så elak! Du måste köpa en GUL! Det är neutralt och bra! Har du inte läst på??
  • Kaprifolen

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:39:44 följande:

Jag sitter fortfarande och skrattar så fort jag tänker på det.
    Ja, den är nog svårslagen! :D
  • Kaprifolen

Tokfrjant skrev 2008-12-10 13:42:10 följande:

Bertil Falukorv var kul den också, synd att hon klarade att hålla masken!
  • Kaprifolen

Alemonia skrev 2008-12-10 13:45:01 följande:

Tack ni förgyller dagen för mig!! Vilket behövs då jag har ont i halsen.När jag nu läst om detta med spisar så funderar jag om det kanske inte börjar tidigare än så. Börjar bli rädd att valet av vagnsfärg (svart och mintblå) kan göra min lilla dotter lesbisk *orlig*. Att hon ska få en spis så snart hon kan stå är ju givet men blir inte det lite sent?
    Syndikalist blir hon i alla fall, men den mintblåa, det kanske lindrar effekten så hon inte våldsam syndikalist kanske?

Jag undrar då osökt om min dotter blir en militant vegan då jag har en grön vagn???
  • Kaprifolen

PigeonP skrev 2008-12-10 14:02:33 följande:

Röd spis förresten, då blir han både bög och kommunist.
    Det blir ju en ny Stalin det!
  • Kaprifolen

Tack allihop för underhållningen, dags för eftermiddagsvila! :D

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?