Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Rita D skrev 2008-12-29 16:37:06 följande:
    Många som inte ser vad den här tråden ligger under märker jag. Här har vi sett till att vår som garanterat blir bög eftersom han fick ett helt köksset i julklapp av farmor. Mamma (=jag) bidrog med att hänga upp en lila grytlapp också.. Ha ha! Lila är ju en bögfärg sägs det? Jag måste också vara bög eftersom det är min favvofärg. Jo, han fick kaffekoppar med fat och skedar av mormor också..
    oj oj oj. din parvel är dömd.
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2008-12-29 17:05:39 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-29 17:03:50 följande: men alltsa , det är ju lika normalt att vara homosexuell som att vara hetro, bara det att man är bra pa olika saker.
    i och för sig.
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx

iofs

• xxmeyaxx

yey

• xxmeyaxx
    Rita D skrev 2008-12-30 11:41:31 följande:
    EKJ76 skrev 2008-12-29 19:18:40 följande: Yep.. Det verkar ju så. Ska vi ta en uppföljningstråd om 15 år så får vi se hur det gick för alla stackars pojkar med spisar? *Fortfarande förbryllad över att vissa faktiskt tror att tråden är på allvar* Ha ha!
    Ja, vi gör så
  • xxmeyaxx

Jag har fyra år kvar.

• xxmeyaxx
    LovelyLady skrev 2009-01-01 09:27:39 följande:
    Jag hoppas att du skämtar....för det första OM han nu skulle vara bög så är det väl hemskt av en förälder att inte vara mer stöttande i det, för det andra....hur kan man ens tro på minsta lilla allvar att nåt sånt skulle påverka den sexuella läggningen. Snarare kanske din son blir en fin och jämlik människa och säkert gladare oxå om han får leka med det han gillar istället för påtvingade grabbiga leksaker!...herregud
    Varför ska jag vara stöttande?
  • xxmeyaxx
    knorrhane skrev 2009-01-02 02:07:13 följande:
    Nej, han blir inte bög, han blir mästerkock!
    nej, men en sådan son vill jag inte ha.
    som spöar sin mamma i matlagning.
    En tanke. En dröm. En verklighet.
  • xxmeyaxx
    zazla skrev 2009-01-02 21:09:08 följande:
    Hej, jag har inte tittat in i tråden på ett tag, hur gick det? Fick han en spis? Blev han bög?
    Han gråter som en tjej. Leker med sina kastruller. Lagar mat..
    Och borstar håret hela tiden
  • xxmeyaxx
    zazla skrev 2009-01-04 17:03:23 följande:
    xxmeyaxx skrev 2009-01-04 15:56:39 följande: Ja säg inte att jag inte varnade dig!
    Jo..
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?