Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Emmsan skrev 2009-02-22 22:45:45 följande:
    åhhh va glad jag blir när jag läser er tråd eller tja både glad o ledsen min man kan INTE laga mat så han e INTE bög  . men hmm fundilerar på mina små killarde ligger i farozonen defenitiiivt de har lila o röda kläder,spis OCH dockvagn.. herrejävlar *springer in i deras sovrum o kollar så inte snoppen trillat av på dem * återkommer
    jävlar!
    « Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx
    Emmsan skrev 2009-02-22 22:51:19 följande:
    jadu.... det verkar va kört för dem 
    hade dom tappat?
  • xxmeyaxx
    Sciarlotta skrev 2009-02-23 16:51:57 följande:
    Jag kan rapportera framgång sen i julas då sonen fick en svart leksaksspis. idag outade han och hans bäste vän på förskolan deras förhållande, de är kära samt pussas och kramas.
    haha där ser vi, teorin fungerar skarpt..
    min son är inte helt med på noterna än.

Hans kompis Liam pussade honom förra veckan. Men då blev Alexander arg.. en stund senare gav Alexander Liam en kram istället. Det räcker tydligen med sådana (än så länge)
  • xxmeyaxx

Hm, det är en bra tanke Han vill inte förhasta sig. Se om Liam är en städad kille först.

• xxmeyaxx
    Svar på #1378
    Tror? Vi vet.

Socialstyrelsen har papper om det t.o.m.
  • xxmeyaxx
    Manchester skrev 2009-03-05 22:40:17 följande:
    Vadå inte märks i sandlådan? Det är väl hur tydligt som helst att vissa pojkar (min t ex) väljer hinken med Disney-prinsessor och alltid tar den röda spaden hellre än den blå. Menar du att det inte skulle betyda något? Man tar sig för pannan...
    jag är på..
  • xxmeyaxx
    Mysan59 skrev 2009-03-05 22:44:47 följande:
    Jag har inte läst alla inläggen bara TS, men skulle han bli bög för att han får en röd spis i julklapp?! Hahaha, det var det dummaste jag hört!Och än sen, om han växer upp och talar om att han är bög? Vad göra annat än acceptera.Man BLIR väl inte bög eller lebb, det är väl nåt man föds som, eller?
    Varför är det dumt? Socialstyrelsens rapporter visar klart och tydligt att t.o.m. färgen på spisen av avgörande!
  • xxmeyaxx
    Ablan skrev 2009-03-05 22:47:41 följande:
    Ha ha min sambo kanske är super homo han leker spis varje dag  (han är kock)
    Ja, precis! Tjock är han säkert också. Och elak, och naken

Bög - blir man av spisar.
    Tjock - ingen litar på en smal kock.
    Elak - Gordon Ramsay, kock.
    Naken - Jamie Oliver, kock.
  • xxmeyaxx
    Mysan59 skrev 2009-03-05 22:48:18 följande:
    Du skämtar!
    Nej nej.

Läs följande:

"Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det."
  • xxmeyaxx
    lokisse skrev 2009-03-05 22:50:59 följande:
    den är god även om man inte vet att kocken spottat i den..
    det man inte vet, lider man inte av
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?