Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Mållgan skrev 2009-03-05 23:03:29 följande:
    SUCK!!!!Men om du VET! Varför ens orka starta en tråd där du frågar om det är så???? Verkar ju lite dumt att fråga om något man redan vet. Å grattis till dig då. Nu när du vet kan du ju unvika att din son blir "bög" för det verkar ju vara en hemsk tanke=)
    Jag visste inte när jag startade tråden. Utan jag hade folk som berättade angående socialstyrelsens rapport. Läste du den?
    « Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx

Ja, genom denna tråd fick jag veta att det det är helt omöjligt att sonen INTE blir bög.

• xxmeyaxx
    Mållgan skrev 2009-03-05 23:11:24 följande:
    Men du menar alltså att ALLA pojkar som har röd spis blir bögar??? Eller missförstod jag dig???
    Socialstyrelsen säger så.
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2009-03-05 23:15:16 följande:
    Klart de var homo, bara det att de inte vågade komma ut och berâtta det.
    Förr var det ju inte lika accepterat att komma ut. Och nu är de ju gifta och har barn och finner tillvaron rätt bra ändå. Men jag vet många karlar som lagar mat i smyg om nätterna, när frugan sover.
  • xxmeyaxx
    Pansy skrev 2009-03-05 23:17:42 följande:
    Jag funderar starkt på att bli hemma mamma.. Nu vet jag hur jag ska omvandla mina nyfödda machopojkar till rediga arbetarbögar som kan laga min mat, sy mina kläder och roa mig med schlageruppvisningar på lördagar.Men jag kommer ju att behöva hantverkare, bilmekaniker, och trädgårdsarbetare. Det kommer mina små bögar verkligen inte ställa upp på. Så då undrar jag.. Vilka redskap och färger behöver jag för att omvandla mina söta små flickor till manhaftiga lebbar?Hmm..
    En svart spis fungerar bra..

Ur Socialstyrelsens rapport (tjocka texten):

"Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det."
  • xxmeyaxx
    Mållgan skrev 2009-03-05 23:20:31 följande:
    Har en pojke rosa kläder kan ju faktiskt snoppen ramla av=)
    hur visste du det?
    Det var ju så jag kom till!!
  • xxmeyaxx
    Mållgan skrev 2009-03-05 23:21:32 följande:
    Haha, smygbögkockar!!!!
    Ja, precis. Rätt tragiskt egentligen..
  • xxmeyaxx
    Sirendes skrev 2009-03-05 23:22:12 följande:
    Fast Leon är en riktig flirtis redan och pussar på alla tjejer han ser ;) men vem vet, det kanske ändras.
    Ge honom en röd spis vet ja!
  • xxmeyaxx
    Sennaboo skrev 2009-03-05 23:23:17 följande:
    Är detta ett skämt, eller? Förhoppningsvis vet alla att bög är inte något man blir utan något man är. Varför skulle sonen helt plötsligt gilla snoppar bättre bara för att han leker med en spis?? Personligen anser jag att det är vår skyldighet som föräldrar att ge våra barn möjlighet att leka med alla sorters leksaker. Varför styra in dem på ett spår enbart pga kön. Nä, låt barnen få vara de barn de vill vara och leka med det de vill, utan en massa begränsningar som enbart gör att de kommer att växa upp och se allt som antingen manligt eller kvinnligt.
    Åter igen. Läs Socialstyrelsens rapport:

"Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det."
  • xxmeyaxx
    Pansy skrev 2009-03-05 23:25:46 följande:
    Det där med snoppen.. Mycket praktiskt. Då slipper jag oroa mig för att de är ute på dumheter. De kommer verkligen inte ha något bättre att göra en att passa upp på mig. Istället för My little ponny och Askungen får flickorna titta på L-word och Transformers. Borde göra susen
    vore ju rätt illa om de började leka efter... *kippar efter andan*... flickor!!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?