• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Kaprifolen

EKJ76 skrev 2008-12-10 12:44:09 följande:

Ännuenprick skrev 2008-12-10 12:40:01 följande:
    Se upp för kommunistiska dagis!

Helt chockad! Är detta verkligen Sverige!!
  • Jennyrövardotter

Oj dum jag känner mig, läste fel såg nu att den ligger i sandlådan=)

• Jazza

Jennyrövardotter skrev 2008-12-10 12:49:17 följande:

Alltså helt allvarligt, den här tråden borde ju ligga i sandlådan. Vad är det för puckon som påstår att man kan bli homosexuell för en leksaks spis? Och om han nu skulle bli det, vad spelar det för roll? och jag kan lova att det i så fall inte berodde på spisen.
    Fy ja, det borde den!!!
  • Rigmor Mortis

Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:49:25 följande:

EKJ76 skrev 2008-12-10 12:44:09 följande:
    Helt chockad! Är detta verkligen Sverige!!
    Man vill inte tro sina ögon! Nu handlade detta visserligen om en fritidsgård, men jag kan garantera att det finns kommunistiska dagis också
  • Rilliana

Har inte läst alla sidor.. tycker ärligt att frågan är ur korkad.
    Klart som fan att små pojkar kan ha leksakspis att leka med, man blir inte bög för det !!!

Kan ju vända på det.. min dotter har en massa bilar, bilbanor, tågbanor.. lego mm mm. Kommer hon bli lesbisk för det då rå ?
    *skakar på huvudet*

Och varför skulle man inte kunna klara av om ens barn bli homosexuella ? Skulle min dotter bli det skulle jag fortfarande älska henne lika mycket, är hon lycklig är jag det.

Köp det som pojken uppskattar att leka med i stället för att ge något som han inte är intresserad av.

• xxmeyaxx
    Alltså helt allvarligt, den här tråden borde ju ligga i sandlådan. Vad är det för puckon som påstår att man kan bli homosexuell för en leksaks spis? Och om han nu skulle bli det, vad spelar det för roll? och jag kan lova att det i så fall inte berodde på spisen.
    Jennyrövardotter skrev 2008-12-10 12:49:44 följande:
    Oj dum jag känner mig, läste fel såg nu att den ligger i sandlådan=)
    hahahaha! *skrattar och pekar på*
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Perry the Platypus
    Rilliana skrev 2008-12-10 12:50:40 följande:
    Har inte läst alla sidor.. tycker ärligt att frågan är ur korkad.Klart som fan att små pojkar kan ha leksakspis att leka med, man blir inte bög för det !!!Kan ju vända på det.. min dotter har en massa bilar, bilbanor, tågbanor.. lego mm mm. Kommer hon bli lesbisk för det då rå ?*skakar på huvudet* Och varför skulle man inte kunna klara av om ens barn bli homosexuella ? Skulle min dotter bli det skulle jag fortfarande älska henne lika mycket, är hon lycklig är jag det.Köp det som pojken uppskattar att leka med i stället för att ge något som han inte är intresserad av.
    Skönt att det kom någon och redde ut det här åt oss. Tack!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • fililo

Rilliana skrev 2008-12-10 12:50:40 följande:

Har inte läst alla sidor.. tycker ärligt att frågan är ur korkad.Klart som fan att små pojkar kan ha leksakspis att leka med, man blir inte bög för det !!!Kan ju vända på det.. min dotter har en massa bilar, bilbanor, tågbanor.. lego mm mm. Kommer hon bli lesbisk för det då rå ?*skakar på huvudet* Och varför skulle man inte kunna klara av om ens barn bli homosexuella ? Skulle min dotter bli det skulle jag fortfarande älska henne lika mycket, är hon lycklig är jag det.Köp det som pojken uppskattar att leka med i stället för att ge något som han inte är intresserad av.
    en högst allvarlig och viktig fråga!
  • Jazza

vänster öga rullar upp i huvudet igen..... pheeew

• FreeForAll

Det borde den verkligen!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?