Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

MomZoon skrev 2009-03-08 12:10:55 följande:
    Frågan va ju om din son kunde bli bög om du köpte han en spis, de va inget om att om han kunde bli en elak naken kock som äldre..Den uppfostran står du helt själv för!
    Vi har redan konstaterat att man blir bög av röda leksaksspisar..
    « Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx
    Badgirl skrev 2009-03-08 12:46:01 följande:
    Är det något "Paret Myrdal" konstaterat? Jag ska verkligen tänka på att inte köpa en röd spis till min framtida son, hua om han blev bög, då är det ju bara psyket nästa
    nej, socialstyrelsens rapport säger så.
  • xxmeyaxx
    MomZoon skrev 2009-03-08 13:02:00 följande:
    Då blir han nog en naken,otrogen, elak kock oxå
    attans
  • xxmeyaxx
    Badgirl skrev 2009-03-08 12:59:20 följande:
    Ja just, så var det. De har förresten inte hittat mig än *kryper fram till fönstret och smygtittar ut* Finns det någon länk till den rapporten?
    "Enligt socialstyrelsens forskning, förvisso gjordes den under stora alkoholintag men det âr mindre viktigt, sa har det visat sig att just färgen pa leksaken âr avgörande.

Röd spis leder saledes till en homosexuell pojke, men straight tjej.

Svart spis leder till en manlig redig karl, ofta kändis-kock, eller till en lesbisk tjej som bara köper bestâll pizza med ananas.

Är barnet fârgblint blir det asexuellt.

Allt detta finns att lâsa i rapporten som heter "Kôket och barnet- hur man kokar sig till sin sexualitet. En färgglad studie"

Karl Bengtsson har illustrerat. Dock nâr han var full sa det âr lite kluddigt och jag vet inte vad åsnan gôr dâr. Men intressant âr det."
  • xxmeyaxx

Pingela:
    Jag köpte ju en spis till sonen. Och nu skriker han som en tjej, lagar mat, vattnar blommor, borstar håret.. Leker drama queen när han inte får som han vill..

Tack vare den där spisen. Han förvandlas redan..

• xxmeyaxx
    Danneli skrev 2009-03-08 13:26:09 följande:
    Måste missat när det blev bögigt att laga mat.. Måste man inte det för att överleva?
    You Jane, me Tarzan. Ugh!
    Mannen jagar mat. Kvinna laga.. Ugh!
  • xxmeyaxx
    Danneli skrev 2009-03-08 13:31:00 följande:
    Jahaaa ja, ursäkta.. Hoppade precis in i tråden och visste inte att du levde kvar på stenåldern.. Ha så skoj!
    Ugh!
  • xxmeyaxx
    Shoegirl skrev 2009-03-08 15:38:13 följande:
    Varför frågar folk om frågan är allvarlig?Såklart den är allvarlig! Läser inte folk tråden?
    Den är lika allvarlig som himlen är blå.. {#lang_emotions_innocent}
  • xxmeyaxx

Instämmer helt med siamusen.

• xxmeyaxx
    siamusen skrev 2009-03-08 16:13:33 följande:
    Tycker jag du gör rätt i. Jag är oerhört begåvad.
    ohh, vise siamus *bugar*
  • xxmeyaxx
    Ekorrfamiljen skrev 2009-03-08 16:58:56 följande:
    Nyss hemkommen från Fjollträsk, där ska La Vendel bo när han blir stjärna!! Vad hände i tråden? Vilka oupplysta nykomlingar! Herregud säger jag bara, vi borde kontakta Socialstyrelsen och be dem offentliggöra sin rapport på en helsida i DN så att folk kan läsa och ta till sig budskapet. Hmmm, ett par timmar reklam i de kommersiella tevekanalerna kan ju inte skada heller..*bugar inför musens vishet jag med*
    människor ska ju ta till sig av reklam, så det kan vara en bra idé
  • xxmeyaxx

men det kanske går via skattebetalarna?

• xxmeyaxx

siamusen: underbart!!

• xxmeyaxx

Jätteintressant.

• xxmeyaxx
    Mollly skrev 2009-03-08 20:52:28 följande:
    har väldigt svårt och tro att en röd spis skulle påverka en människas läggning. när jag va liten hade alla en sån spis. Tjejer som killar.. och ingen av de killarna som lekte med den är homosexuella.. helt vrickat detta.. hahah
    Socialstyrelsens rapport har sagt så, och vi har konstaterat att alla vuxna män som lekte med spis, som små, är idag smygbögar
  • xxmeyaxx

Jag kan starta en ny.

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?