Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

almn skrev 2008-12-10 10:56:35 följande:
    Hoppas ni inte har givit honom docka och vagn oxå!Då bådar det inte gott för eran POJKE!
    en gåvagn har han här hemma.
    men han gillar att leka med dockvagnarna på dagis.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Lilla Prussiluskan skrev 2008-12-10 10:58:06 följande:
    Klart att han blir bög. Köp en brandsläckare så blir han brandman....eller kanske pyroman.Min son kommer att få en spis i julklapp och en arbetsbänk med verktyg. Sen vet jag att mormor har köpt ett strykjärn (leksak) åt honom.
    pyroman vore tufft.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Muneca skrev 2008-12-10 10:58:08 följande:
    *lättad*
    haha
  • xxmeyaxx
    Puma86 skrev 2008-12-10 10:58:51 följande:
    D va d dummaste ja har hört på länge!! Bög är nått man är inte nått man blir... Vi ska köpa en spis till våran son när han blir lite äldre o kan uppskatta d lite mer.. o inte har tanken ens slagit mig att han skulle bli bög för d Herregud! Ja har en lite korkad sambo här hemma som tänker lite korkat ibland me när d gäller sånna saker, som att han vill förbjuda våran son att leka med dockor om han nu vill d, men ja blir vansinnig så d e alltid ja som vinner i den striden.. SOM TUR E!! Låt barnen vara barn o leka med allt dom vill leka med.. att d ska va könsrelaterat i ALLT! Blir så less på d!!
    Nej, men jag vill verkligen inte att han ska bli bög! Tänk om han tar med sig en pojkvän hem från dagis! Vad skulle man göra då? Jag skulle inte klara det.
  • xxmeyaxx
    almn skrev 2008-12-10 10:59:40 följande:
    Ja, det kan gå riktigt illa! Ni får vara försiktiga! Vi tänkte inte så långt när våran son fick en röd leksaksspis med vask. Så han kan diska oxå!!! Så där är skadan nog redan skedd.Men vi fick en son till nu och givetvis ska vi inte göra samma misstag med honom. Honom ska vi allt skydda från allt sånt!
    Det är bra. Stackars er..
  • xxmeyaxx
    almn skrev 2008-12-10 11:00:28 följande:
    Kan du inte be dagispersonalen att se tills å ditt barn inte leker med alla TJEJ.leksaker?!
    Mja, det ska ju vara så där fjantigt pedagogiska vet du.
  • xxmeyaxx
    MiisPiis skrev 2008-12-10 10:59:04 följande:
    Nej, får nog sälja allt vid närmare eftertanke.......
    Det gör ni nog rätt i.
  • xxmeyaxx
    LAV0LINA skrev 2008-12-10 11:01:23 följande:
    Ja, jag använder endast engångs-köksredskap !!Om detta kan förhindras av en (blå naturligtvis!!!) spis kanske det kan vara värt att riskera att han blir bög? Jag menar, alternativet är ju inte bättre direkt..
    Kanske han bara blir bi då?
  • xxmeyaxx
    almn skrev 2008-12-10 11:02:23 följande:
    Ja, för det enda stora grabben pratar om är MIA. Där är ingen mina på dagis utan det är LIAM!  Vill inte veta vad dem leker.  Tänk om dem leker mamma pappa barn och min son är mamma!! *snyft*
    Shit!! Det var jäkligt illa..
    Och de leker kanske inte ens mamma pappa barn.. utan pappa pappa barn!
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 11:01:51 följande:
    Puma86 skrev 2008-12-10 10:58:51 följande: Tycker inte att du tar TS oro riktigt på allvar....
    Ne Jag är ju orolig ju.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?