Inlägg från: Censur |Visa alla inlägg
  • Censur

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

TS:

Jag hoppas verkligen att din son inte fick en spis.... Stackars barn isf!!!!
    Jag skulle själv aldrig göra något sånt mot min son.... det vore att göra honom en stor otjänst för framtiden!

How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • Censur
    Shoegirl skrev 2008-12-26 11:43:43 följande:
    Oansvariga mammor är vad ni är. Ni kan lika gärna köpa klänning till sönerna nu.Min kille fick även ett bakset till till spis (han hade sedan tidigare) så han har bakat grönsaksoppa till mig hela julen.
    Förvånad
  • Censur
    LindaAC skrev 2008-12-26 14:36:57 följande:
    Herregud! Man blir ju mörkrädd...
    ja!
    Att utsätta sina barn för att bli bögar redan i den här åldern...
    det är verkligen fruktansvärt!
  • Censur
    vintjej skrev 2008-12-26 14:43:33 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 14:42:01 följande: Är du ironisk?
    va?  Nej! Förvånad
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-26 14:45:24 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 14:42:01 följande: Håller verkligen med. Snacka om att bli mobbad redan pa dagis när man dyker upp och är helt flaming och säkert i klänning ocksa och pipig röst
    Suck....
    det är konstigt att en del föräldrar låter sina barn leka med vad som helst...
    Min son skulle tex aldrig få leka med dockor. Knappt så han får ha mjukisdjur faktiskt...
    En spis är faktiskt att gå låååångt över gränsen för vad som är ok!
  • Censur
    vintjej skrev 2008-12-26 14:45:51 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 14:44:50 följande: Ok. Så vad är det för fel med att vara bög?
    Fjolliga beteenden, handviftningar, de får snyggare killar än tjejer... Vad är det för RÄTT med bögar? Jag vill inte att min treåring ska bli "sådan där".... så här kommer ingen spis innanför våra väggar!
  • Censur
    vintjej skrev 2008-12-26 14:48:48 följande:
    Svar på #728För att man kan "göra någon till bög"? Bevis tack. Mig veterligen vmlar det inte av leksaksspisar i amerikanska fängelser eller engelska internatskolor för pojkar.OCh vad är det för fel med att vara bög?
    det står i BIBELN!!!
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-26 14:49:40 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 14:47:11 följande: Verkligen! Upprörande är vad det är. Blir alldeles gråtfârdig när jag tänker pa de stackars små oskyldiga barnen.Sciarmlotta- svart är ju ändå en killfärg, tänk läder och motorcyklar, sa det KAN ju eventuellt ga bra.
    läder? NEJ! Usch! läderbögar! Analsex!
  • Censur
    vintjej skrev 2008-12-26 14:53:03 följande:
    Svar på #736Var står det: Och gud sade. "Du skall icke köpa en leksaksspis till din son, ty då blir han bög:"?
    jag svarade bara på varför det var fel med bögar.
    Leksaksspisar är bara att utmana ödet. Varför riskera något sådant om man kan undvika det?
  • Censur
    vintjej skrev 2008-12-26 14:55:03 följande:
    siamusen skrev 2008-12-26 14:52:32 följande: Jaså? Du ser på småbarn om dom är bögar?
    det märks..
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?