Inlägg från: Ekorrfamiljen
|
-
-
Svar på #873Kan du ge mig namnet på EN ENDA straight kock!? Har du några bevis för att de inte är smyghomo? Va, har du det?
-
Nej, jag menar väl det!siamusen skrev 2008-12-27 00:01:25 följande:Ekorrfamiljen skrev 2008-12-27 00:00:17 följande: Knappast.
-
Ironi är ju ett säkert kännetecken på homosexualitet annars. Kolla bara in Carson Kressley (stavning?) i Fab 5! Ironins mästare, min idol!
-
E 81: Vi är sååå stolta över namnet! Sen tänkte vi att om han, mot all förmodan, blir straight, så kan han bli läkare: Ven Del, eller kanske elektriker; Vend El.
-
Svar på #893Här har vi en som verkligen fattat galoppen!!
izzie78: Jag är nog inte lika homo som jag önskar att min son ska bli, men jag är ganska manlig av mig för att vara straight flata. -
Mm, jag börjar tro att jag kommit dit. Eftersom jag är tillsammans med en man som både tvättar och lagar mat och som dessutom hatar sport så.. Jo, det jämnar nog ut sig i slutändan.Censur skrev 2008-12-27 00:14:08 följande:hört talas om Butch dykes? Manliga flator?Homofob? Det var det värsta!! Tvärtom säger jag ju! Läs mina inlägg..izzie78 skrev 2008-12-27 00:13:38 följande:Jaja, whatever... palla offra sin tid för er som inte verkar ha ngt vettigare för er.. Go natt på er, homofober...
-
Absolut! Han lär klara sig var han än hamnar i världen!E81 skrev 2008-12-27 00:15:43 följande:Ekorrfamiljen>>> "Ven Del" låter lite holländskt sådär. En internationell prägel, det ger ju alltid lite pluspoäng!
-
Men det är ju kanon!! Ni får snarast packa er iväg till London och bo där i sisådär en 20 år, sen är det ju kirrat!
-
Nej, dags att få lite skönhetssömn, så att jag inte ser så gammal och grå ut bredvid sonen på alla galorna framöver i livet! Tack för ett givande samtal vänner!