Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

almn skrev 2008-12-10 11:02:52 följande:
    Jobbigt ju!
    skitjobbigt.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    zazla skrev 2008-12-10 11:03:12 följande:
    Ja förmodligen så kommer han att bli bög då. Du minskar dock risken om du köper en blå spis! Gärna med lite monster och tuffa brandmän på.
    Du tror inte att han kan bli bisexuell då? Jag menar, en spis är ju ändå en spis.. oavsett färg
    .
  • xxmeyaxx
    Shoegirl skrev 2008-12-10 11:03:25 följande:
    japp
    på så vis.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    miaelund skrev 2008-12-10 11:04:21 följande:
    OJ OJ OJ va elak du är som tänker "böga" till honom redan som barn, räcker det inte att dagis fördärvar de små genom att låta pojkarna leka vid spisen?!  
    jag har tänkt på det!
  • xxmeyaxx
    Meria skrev 2008-12-10 11:04:26 följande:
    Nej men det är väl klart att han blir gay av sånt? Själv upprörde jag en massa släkt när Loke på senaste släktkalaset hade ROSA strumpor på sig. Vet inte riktigt vad jag tänkte, för i mitt huvud var det strumpor som strumpor, men innebörden går visst djupare än så.
    rosa strumpor, är du från vettet?
    det är ju dömt till homosexualitet
  • xxmeyaxx
    almn skrev 2008-12-10 11:04:27 följande:
    Det vore ju hemskt!!
    galet illa!
  • xxmeyaxx
    Shoegirl skrev 2008-12-10 11:04:51 följande:
    Shit. Nu när jag tänkter efter så rider ju min sambo. Kommer han lämna mig för en man? Fast jag är ju iofs ingenjör och snart teknisk doktor så det kanske tar ut varandra.
    lite manlig är du.
    nog större chans att du lämnar honom för en kvinna
  • xxmeyaxx
    LAV0LINA skrev 2008-12-10 11:05:51 följande:
    I och för sig, det kanske han blir! En röd spis garanterar ju att han blir bög, men en blå har ju liksom killfärgen kvar så det är ju inte säkert att han då tar steget fullt ut... Köper du en rosa spis så blir han transsexuell, det har jag hört av min systers kompis hundtränares kusins farmor så det måste vara sant!!!
    då håller jag mig borta från rosa!
  • xxmeyaxx
    Puma86 skrev 2008-12-10 11:08:21 följande:
    Jazza skrev 2008-12-10 11:01:51 följande: På vilket sätt tar ja d inte på allvar?Man får nog ta sig en tankeställare om man tänker på d sättet, lr ta reda på fakta hur d e egentligen är! Ett barn blir inte homosexuellt bara sådär helt plötsligt när dom blir äldre pga av hur man blivit upppostrad. D är en sexuell läggning som man föds med men som man upptäcker först när man blir äldre! D spelar inte roll om man klär pojken i d mest pojkigaste kläder, ger honom "pojkiga" leksaker, lr förbjuder honom från nått man tycker är bögigt! Alla är sina egna personer och för en förälder att hindra sitt barn från att vara precis den den är är ju inte d minsta humant! Men visst är man så rädd och oinformerad så köp inget som kan klassas som "tjejigt" men tyvär så spelar d ingen roll.. är han bög så är han! D finns inget som kan ändra på d!
    nej, men min kusins farmors barnbarns kompis mamma har sagt att det är sant att de blir bögar med spisar!
  • xxmeyaxx
    Meria skrev 2008-12-10 11:08:50 följande:
    Är du så mycket bättre själv då? Va? *säger upp medlemskapet på fl för att protestera mot spisköperiet till pojkar som pågår här*.
    säg upp det du, jag bryr mig inte! du är värdelös
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?