Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Dark star skrev 2008-12-10 13:42:08 följande:

Men herregud att leka med "tjejiga" saker gör ingen pojke blir bög, skulle han nu bli bög eller om han är bög så är det ingenting du kan göra åt iaf, isf är det bara att gilla läget och stötta honom som en förälder bör göra i ALLA lägen.
    och hjälpa till att spraya upp luggen fint...just det!!
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:44:19 följande:

Nä. Nu får jag ont i magen.. Bara tanken. Fan, folk kommer tycka att jag är dum i huvudet som går och gapskrattar hela vägen till dagis. Kommer inte kunna släppa det här med spindelmannen, morret och studierna om barnet och köket...
    Ja, det är DET som kommer göra att de tycker att du är dum i huvudet... *host host*
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 13:46:15 följande:

Haha!! Jag tänkte på det nu också. Halva FL lär väl undra nu.
    Åtminstone de i församlingen som är icke läskunniga..... haha
  • Jazza

PigeonP skrev 2008-12-10 13:45:44 följande:

Mentolist skrev 2008-12-10 13:42:02 följande:
    Elstöt? Dte är väl lite elakt?Jag kör med vissselpipa, blåser en gång när han gör något bra och två gånger när han gör något dåligt. Försöker att inte prata med min son för mycket, för det är också rätt omanligt att prata.Så fort han närmar sig en spis eller en docka blir det två blås direkt!
    Pigeon: Stop it!! Tänk när han blir stor och de frågar varför han blivit gay.. Så säger han: Well, I got used to all the blowing when I was naughty, so....
  • Jazza

PigeonP skrev 2008-12-10 13:56:33 följande:

Jazza skrev 2008-12-10 13:51:58 följande:
    Fan också! Ska gå över till elstötar på en gång!
    Akta dig nu, bara, så han inte börjar med breakdance.... då är det kört för er!
  • Jazza

Tokfrjant skrev 2008-12-10 14:00:59 följande:

Funderar på att starta en tråd för alla oss som antagligen har barn som är, eller visar symptom på att de är, homosexuella.Någon som hänger på?
    Nej, min dotter visar tydliga tecken på att det är karlar som gäller... har försökt förklara fördelarna med att swinga lite åt båda håll, att det ger större valmöjligheter osv, men hon är lite trångsynt
  • Jazza

Jazza skrev 2008-12-10 14:02:26 följande:

Tokfrjant skrev 2008-12-10 14:00:59 följande:
    Nej, min dotter visar tydliga tecken på att det är karlar som gäller... har försökt förklara fördelarna med att swinga lite åt båda håll, att det ger större valmöjligheter osv, men hon är lite trångsynt
    ..och med båda håll, menar jag såklart ALLA håll
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-11 10:30:47 följande:

Gaytomte?
    Som låter de andra små pojkarna sitta i knät... hehe
  • Jazza

Kluvenflicka skrev 2008-12-12 07:10:19 följande:

Lostic skrev 2008-12-12 00:25:04 följande:
    Men hallå..det måste ju vara så..Jag lekte bara med bilar som liten..och jag är flata
    Mha, du ser... jag lekte med svärd och Star Wars som liten... hos mig ligger det lite latent
  • Jazza

lohiwi skrev 2008-12-12 13:24:32 följande:

Skämtar du? blir skrämd av att sådana åsikter finns...tack alla ni som försöker överbevisa denna inskränkta lilla mamma.förlåt mitt påhopp men du utrycker dig själv djävligt fördomsfullt.fast det måste vara ett skämt ..eller?en liten fråga bara....ser du hellre att din son blir misslyckad i övrigt eller knackar bögar på stan? skulle du vara stolt då?spisen har inget med hans sexuella läggning att göra. shit vad arg jag blir. hoppas du får en son som just blir bög så att hans föräldrar vidgar sina horisonter....men klart. han skulle väl ta avstånd från sin mamma då. Kan upplysa dig om att det är bara bra för barn att få exprimentera med könsroller...leka i mammas kläder eller dockor.blir inte bög för det....
    Kan upplysa dig om att titta efter var tråden ligger......
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?