Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Stjärnmamma skrev 2008-12-10 11:09:48 följande:
    Ja, hi, hi .. Ett under att jag inte är lesbisk i sådana fall.. Lekte bara med pojkar och lego när jag var liten.Det var bland det roligaste jag hört!!Tänk vad jobbigt i sådana fall om man har både döttrar och söner, måste ha varsitt rum, skiljda leksakslåder, aldrig leka tillsammans.. Och gud förbjude att sonen skulle nudda en barnvagn..Folk som säger sådana saker gör mig så arg (även jag har hört det när lillen ville ha en rosa sulky).. Det vi förhoppningsvis gör genom att ge pojkar traditionella "flickleksaker" är att vi kanske, kanske (tids nog) får till ett mer jämställt samhälle!Ser bara positiva saker med att ge barnen likadana leksaker till båda könen!!Nä, omgivningen kan inte påverka vem man blir kär i! Hur gärna man än kanske vill det..
    du är säkert lesbisk, du vet bara inte om det än
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    almn skrev 2008-12-10 11:10:45 följande:
    Ts Jag hoppas verkligen att du tänker över nu. En spis kan inte en pojke ha. KVittar vilken färg det är. Allt kommer bara leda till hemska dåliga saker! Laga mat ska inte POJKAR göra!
    förlåt. *sätter mig i skamvrån*
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    flingflong skrev 2008-12-10 11:13:10 följande:
    Min son är också dömd till fördärvet. Röd spisDockvagn och docka i rosa kläderIbland har han puder och rouge...
    oh nej!
  • xxmeyaxx
    Twixie skrev 2008-12-10 11:13:39 följande:
    Usch, ser framtiden framför mig hur sonen kommer hem och berättar...berättar... Att han hittat någon han älskar *Snyft*. För inte nog med att han gillar sin spis (med tillhörande DISKHO till ) han älskar även att hjälpa oss med maten i köket! Vad kommer detta sluta! Han gillar dessutom att städa också!!! Han kanske kommer växa upp och kunna laga mat och städa! Hur ska det gå för honom *skakar*
    rena hemmafrun!
  • xxmeyaxx
    primusbarn skrev 2008-12-10 11:14:23 följande:
    Ojojojoj! Min son har ju haft en sån spis i 2 år! Är det därför han är så bögig? Är det för sent nu? Kan man på något sätt lindra skadorna? Tänk om jag hade vetat det är tidigare, vad sjutton ska jag göra nu???
    jag tror det redan är kört
  • xxmeyaxx
    jenny b skrev 2008-12-10 11:14:42 följande:
    herrgud gott folk, är ni galna????ni vill inte er barn ska bli bögar för det är synd om barnen då???men hallå tänk på er själva...en son som är bög, den ulimata shoppingvännen, han kan laga mat (guld värt när man blir gammal), han kan hjälpa en med kläder när man inte vill klä sig i tantstädrockar om siså där 50 år...VAKNA!!!! att mina pojkar ska bli bögar är det enda jag önskar mig av tomten....
    du är hemsk!
  • xxmeyaxx
    zazla skrev 2008-12-10 11:15:52 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:04:49 följande: Haha, "en person är en person oavsett hur stor den är" Eller vad han nu säger ( Horton hears a who). En bög är en bög osvsett färg på spisen Äh, jag var inte på sandlådenivå idag
    nej, du suger!
  • xxmeyaxx
    Quiet thoughts skrev 2008-12-10 11:20:13 följande:
    Jo med 7 barn
    ja, ni kanske är från spermadonatorer allihopa
  • xxmeyaxx
    söta barn skrev 2008-12-10 11:20:29 följande:
    vår son som är 2 år nu, fick både en RÖD SPIS med tillbehör, och en DOCKVAGN MED EN DOCKA I förra julen.:-O å inte tror jag han kommer bli bög för de.. för både killar o tjejer lagar väl mat som vuxen o tar hand om barnen! så de e bra dom lär sig lite tycker jag. Sen att han nu ammar sin unge(docka) och använder min bröstpump ibland, vet jag inte hur jag ska tolka, han kanske kommer göra en könsoperation när han blir äldre, vem vet?!
    shit. amma?? :-O
  • xxmeyaxx
    Meria skrev 2008-12-10 11:22:14 följande:
    Min son har iaf ingen ¤&)#(&/%¤& spis!hah!*känner sig nöjd med sitt bidrag i tråden men stannar på fl för att mobba meya 4-ever**4-ever and ever*
    min son har inga rosa strumpor!
    inte är han född i december heller! på julafton! HA!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?