Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

7Marshmallows skrev 2008-12-12 13:33:55 följande:

DUMT! Så klart blir han INTE bög!!! Vad tror folk som drar så idiotiska kommentarer!!!!Själv har jag köpt DOCKOR och RÖDA överaller och DAMSUGARE och KÖKSTILLBEHÖR till mina tre POJKAR! Självklart har de också massor av bilar och annat. Barn bör ha möjlighet att upptäcka oavsett om vi vuxna har bestämt att det ska vara för klickor eller pojkar!Hade jag haft en flicka hade jag utan tveckan köpt en traktor om hon så önskat.Varför ska allt vara så genusfixerad!?Strunta i vad folk säger. Vill din son ha en spis så tycer jag ni ska köpa en. Vill han ha den RÖDA, köp den RÖDA då!
    Nu rullar vänsterögat upp i huvudet igen.... *pekar uppåt*
  • Jazza

lillajag82 skrev 2008-12-12 13:36:57 följande:

ja du såg inte ens att det va en sandlåde tråd.;-O
    Haha, nej, folk är GANSKA snabba med att spy ur sig kommentarer i rena ilskan, utan att titta efter....
  • Jazza

PigeonP skrev 2008-12-12 13:07:49 följande:

Jazza skrev 2008-12-12 09:03:01 följande:
    Fast du kanske fick ha en rosa prinsessklänning och säga tjejiga saker medans du lekte med dem? I så fall kan du ju ha klarat dig.Precis som någon skrev förut att en pojke KAN leka med en spis utan risk om han har spindelmannenkläder opå sig och morrar samtidigt.
    Nope, hade läderväst på mig.....
  • Jazza

lillajag82 skrev 2008-12-12 13:49:42 följande:

jo men även jag svarade med glimt i ögat. även om det knaske låter med ilaska när man läser det..
    jag menade inte dig, alltså....
  • Jazza
    aprilsill skrev 2008-12-12 13:51:09 följande:
    Men snälla, titta i arbetsvärlden. De mest framgångsrika kockarna är MÄN.
    och bögar
  • Jazza
    aprilsill skrev 2008-12-12 13:52:55 följande:
    Näe. De flesta framgångsrika kockarna är inte bögar.statistisk källa, tack
  • Jazza
    aprilsill skrev 2008-12-12 13:57:42 följande:
    Åh nej vad du jag känner mig nu Sandlådan.
    Det gör inget om man är lite dum, bara man är sööööt
  • Jazza
    aprilsill skrev 2008-12-12 13:59:18 följande:
    Bra för jag är urgullig HeheHehe, vilken tur
  • Jazza

lillajag82 skrev 2008-12-12 14:03:35 följande:

jag förstod det o tänk då våra 2 killar här hemma dom ska få dockskåp i julklapp. stackar dom böga uti fingertopparna desutom snor 2åringen storasyster´s linnen o har den som klänningar =)
    gay as a fiddle
  • Jazza

Ööö, min dotter fick en lastbil i julklapp.... Idag såg hon en snopp på bild och sa: Blä, äcklig.... I rest my case

• Jazza

Mmm, fler bevis har dykt upp under dagen: Elsa käkade äggröra, fes så det både lät och stank och firade det hela med ett asgarv och ett "heeja"... Sedan tog hon upp sin docka, vände på den och försökte ilsket dra ner brallorna på den och sa: titta docka bumpa....

• Jazza

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 19:30:47 följande:

Shoegirl skrev 2008-12-28 19:24:27 följande:
    Jajaja, jag är ju straight och har inte så god koll vet du. Försöker bara vara hjälpsam vet du! *suckar stött* ;)
    Äh, Carola och tajt t-shirt... jag tycker att du är en mycket kompetent bögbyggare
  • Jazza

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 19:40:16 följande:

Jazza skrev 2008-12-28 19:31:51 följande:
    Tackar tackar. ;)
    Härlig komplimang att få, ja?
    E81: Tjihooo!

Nu tror jag att E vaknar, hon hörde att det är Repmånad på TV
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?