Inlägg från: Censur |Visa alla inlägg
  • Censur

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Shoegirl skrev 2008-12-26 20:51:47 följande:
    Tokyso= Tokyo + feta fingrar
    du med?

skönt. Jag är inte ensam. Det kan bero på att jag hade en leksaksspis när jag var yngre?
    Jag är tjej så jag kunde inte bli bög (men fet däremot....)
    How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • Censur
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-26 23:22:34 följande:
    Nä, det är ju det vi säger! Det är inget fel med det! Han kan sy galaklänningar, bjuda oss mödrar på premiärer och laga god mat som han bjuder på på enorma coctailpartyn i flerrummaren på Östermalm, där han bor med sin söta pojkvän och lilla fluffiga hund!
    speak for yourself!
    Jag vill inte ha en fjolla med galaklänning på sig boa runt halsen...
    NEJ, nej, nej....

Jag vill att min son ska bli en karlakarl med skit under naglarna. Så han kommer få en verktygsbänk och ingen fjollig spiiiis.
    Koolaida skrev 2008-12-26 23:13:44 följande:
    Haha, om han skulle bli bög, vad skulle det vara för jävla fel med det då?
    läs ovan.
  • Censur
    SB90 skrev 2008-12-26 23:33:25 följande:
    Eller så kan han visa sig vara bög och bli en förjävla bra kock? Skulle din son visa sig vara bög är det lugnt, jag kan adoptera honom, för ingen vill väl ha en bögson mer än jag? Jag är ju ganska vrickad också... Vadå får jag inte adoptera honom? Skulle du älska honom lika mycket även om han var bög? Precis, sluta gagga om skitsaker och köp killen en spis (och så kan vi väl kanske enas såhär år 08 om att man inte blir bög bara för att man leker med vissa saker eller klär sig på ett visst sätt?) Om du nu inte håller med mig, vad hände med villkorslös kärlek?
    villkorslös kärlek?
    Nej, nej och åter nej!! Jag är förälder och saker ska ske på mina villkor!
    Vill jag inte att min son ska bli fjolla pga spis så får han ingen spis. End of discussion!
    Han får vackert nöja sig med en hammare och skruvdragare.

kan man påverka så ska man
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-26 23:41:24 följande:
    SB90 skrev 2008-12-26 23:33:25 följande: Nej, inte bara år 08...utan alla andra år också.
    du med? Börjar du överge det här tankesättet?
    Har djävulen tagit över ditt sinne? Förgiftat dina tankar?
    o helga natt
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-26 23:45:35 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 23:43:07 följande: Nej, de blir inte bara bögar år 08 utan alla andra år ocksa. Förstod bara inte varför de inte skulle bli bögar just i år nâr de blivit de alla andra år.
    jag blev lite orolig.
    Någon måste vara på min sida i kampen för att förebygga heterofili
  • Censur
    Boombabymamman skrev 2008-12-26 23:46:30 följande:
    My God. Finns det folk som på fullt allvar menar att en leksaksspis är olämplig för småpojkar? Vår son har en rosa dock-sulky som han har ärvt av sin kusin och älskar. Vad kommer det göra honom till? Dragshow-artist?
    Ja, risken är rysligt stor!
    Min son får inte leka med dockor så en sulky är förbjuden hos oss.
    mina döttrar får nöja sig med dockor och vagnar på dagis... risken är att de blir flator....

huuuuu
  • Censur
    E81 skrev 2008-12-26 23:47:52 följande:
    Min son fick både en leksaksspis och en dammsugare i julklapp, blir han hemmafru då?
    om några år kan du köpa rosa handklovar som hans framtida pojkvänner kan binda fast honom vid spisen med! Hoppas du tycker det är värt det Förvånad
  • Censur
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-26 23:48:49 följande:
    Jo det hoppas jag faktiskt! Det betyder ju i så fall att det finns hopp om min son också!
    vadå? Att din son får en pojkvän?
  • Censur
    E81 skrev 2008-12-26 23:51:27 följande:
    Så länge ungen lär sig dammsuga är han värd varenda framtida pojkvän i världen! Fatta vilken resurs!
    my God! vad ÄR du för människa egentligen!
  • Censur
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-26 23:52:40 följande:
    Nej, att han blir en riktig drag show-artist!! *drömmer om rosa fjäderboor, paljetter och glittriga glamourgalor*
    a´la Babsan?
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?