Inlägg från: Senap |Visa alla inlägg
  • Senap

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

AnnchristineJohanson skrev 2008-12-29 15:10:45 följande:
    tack för att ja har nån på min sida iaf=) visst e det sjukt?
    Nej, homosexualitet klassas inte alls som en sjukdom.
    My sugar is raw
  • Senap
    AnnchristineJohanson skrev 2008-12-29 16:11:38 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-29 15:16:34 följande: nej inte det ja menade..bara som sakt att ha föräldrar som tror en ska bli homosexuell pga leksaker..lyssna själv hur dumt det låter...blir man bög så är man nog det från första början o då spelar det ingen roll vad man gör el leker med. Som dom som tror att dom blir det vid 30 el äldre..inte nått man bara blir utan det är nått som blir medfött.
    Nej, det beror på leksakerna. Du har uppenbarligen inte läst socialstyrelsens rapport. Och den bara måste ju vara sann.
    Även om en skrevs under stort intagande av alkohol som Siamusen påstår...
    My sugar is raw
  • Senap

*räcker över hink och spade till nytillkomna läsare*

My sugar is raw
  • Senap
    Björnmossa skrev 2008-12-29 16:23:56 följande:
    Hum, så det är lugnt så länge mamman inte är bög? Alternativt, om man vill att sonen ska bli gay så får man skapa en sån atmosfär i hemmet med typ schlager och välsittande jeans?
    Nej nej nej, självklart är det leksakerna. Även om schlager hjälper till.
    My sugar is raw
  • Senap
    CattaAndy skrev 2008-12-29 16:31:07 följande:
    sjukt att folk bara säger så!!!! klart att en liten pojke kan leka vid en spis osv=) min systerson är helt galen i allt med kökssaker osv o klart får han leka med det!!! man blir ju inte bög för att man står vid spisen! du kanske får en liten kock i när han blir stor=)=)
    Ja, men kockar är ju bögar.
    My sugar is raw
  • Senap

Varför skulle liksom annars en man stå vid spisen? Va? Va?

My sugar is raw
  • Senap
    Rita D skrev 2008-12-29 16:37:06 följande:
    Många som inte ser vad den här tråden ligger under märker jag. Här har vi sett till att vår som garanterat blir bög eftersom han fick ett helt köksset i julklapp av farmor. Mamma (=jag) bidrog med att hänga upp en lila grytlapp också.. Ha ha! Lila är ju en bögfärg sägs det? Jag måste också vara bög eftersom det är min favvofärg. Jo, han fick kaffekoppar med fat och skedar av mormor också..
    Ja, nu kan du inte gnälla när han snor ditt läppstift och spelar schlagers hela dagarna sedan. Då får du stå ditt kast.
    My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2008-12-29 16:41:49 följande:
    Yesica skrev 2008-12-29 16:37:57 följande: Jo,men du har ju inte läst socialstyrelsens rapport. De hittar ju inte pa vilken dynga som helst.
    Är du säker? *rebellen*
    My sugar is raw
  • Senap
    Warspirit skrev 2008-12-29 16:42:40 följande:
    Nähä, det var det larvigaste... Så långt har man kommit i forskningen att homosexualitet har väldigt lite eller inget med uppfostran att göra utan bestäms tidigare än så. Vad jag hört, ska det ha med hormonbalansen hos barnet i magen att göra. Jag kan säga att jag lekte med flickor och både dockor och ponnies när jag var i barnaåren, jag blev inte homosexuell för det.
    Är du säker?
    My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2008-12-29 16:44:23 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-29 16:42:44 följande: Yes. I'm certain. Och jag kan prata engelska ocksa sa jag är inte helt obildad.
    *tror på allt siamusen säger*
    My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?