Inlägg från: Censur |Visa alla inlägg
  • Censur

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

E81 skrev 2008-12-26 23:53:15 följande:
    Synd, tror homosexuella hemmafruar kan bli en bristvara i framtiden, kändes som jag hade större pengar att vinna på att gifta bort honom om han var både och...
    fast det är ju en fördel om det blir en transa för de sätter hellre på sig högklackat och kan då passera ypperligt som hemmafru iofs.....
    How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • Censur
    vickitoria skrev 2008-12-26 23:55:16 följande:
    Har inte läst hela tråden men nr 1: Varför skulle han bli bög av att få en spis? Nr 2: Blir man bög av sånna omvärldsfaktorer? Nr 3: Vad gör det om din son blir bög? Jag kan hålla på i all oändlighet med dessa frågeställningar...ursäkta men du ställer en otroligt korkat fråga.
    det är en väldigt viktig fråga tyckte jag...
    Nackdelen är att TS köpte en spis trots att vi starkt ifrågasatte hennes moral.

jag är rätt besviken.
  • Censur
    Ja, och sonen är verkligen en riktig ärta! På julafton gick han runt och dammsög iförd förkläde och luciakrona i tyg från Kalikå.
    shit.......
    Jag tycker verkligen att det är förskräckligt hur du kan förstöra för din sons framtida utsikter sådär, utan att ens blinka!
  • Censur
    izzie78 skrev 2008-12-26 23:59:03 följande:
    Hahahahahaha... Omg... Bög? Av en spis? HALLÅ? Kolla in alla schyssta MANLIGA kockar... Se det som att han kan bli en jävel på att laga mat ist =) Btw... Min dotter älskar dockor OCH bilar... Inte fasen tror jag hon blir flata för det, men om hon blir det så fine =) I löööv her lika mkt! Hasta la vista!
    OMG! de flesta av dom är säkert bögar,,, de lever bara i förnekelse!
    MIna döttrar älskar att leka med bilar men det får de inte göra men jag kommer på dom ibland ändå... det är nästan så jag kastar ut alla bilar för att slippa riskera framtiden att få snusande flator här hemma...
    USCH!
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-27 00:00:07 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 23:58:13 följande: Du...nog för att hon är en riktig bra kvinna denna E81, det minns jag fran var Juni-trad, men jag tror, och rätta mig om jag har fel, att hon är mânsklig och blinkade atminstone EN gang under julaftonens kväll.Men han blir nog homo för det iofs.
    sorgligt hur en del kan göra... bara så där. FAST de blinkar...
  • Censur
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-27 00:06:58 följande:
    Ironi är ju ett säkert kännetecken på homosexualitet annars. Kolla bara in Carson Kressley (stavning?) i Fab 5! Ironins mästare, min idol!
    Gråter
  • Censur
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-27 00:08:24 följande:
    E 81: Vi är sååå stolta över namnet! Sen tänkte vi att om han, mot all förmodan, blir straight, så kan han bli läkare: Ven Del, eller kanske elektriker; Vend El.
    passande namn till mycket
  • Censur
    vickitoria skrev 2008-12-27 00:08:26 följande:
    siamusen skrev 2008-12-27 00:05:13 följande: Nu är du bara trist. Finns ingen anledning att sitta och göra narr av folk. Du förstod mycket väl vad jag menade.
    trist? Nej, inte ett dugg..
    Siamusen kommer med mycket bra argument härinne..
  • Censur
    izzie78 skrev 2008-12-27 00:09:48 följande:
    Herregud... Ni är ju totalt körda.. Haha =)Och troligtvis är det NI som är homo.. Skäms inte! Stå på er! Omg....
    Det var det värsta!!!!
    förtal!!!
  • Censur
    mrs maniac skrev 2008-12-27 00:10:46 följande:
    om han växer upp och blir bög så träffar han säkert en designer eller en kändisfrisör och då kan du ju känna dig lycklig över att dels få schysst käk på middag med sonen + man, dels snygga kläder eller nyaste frisyren. han blir säkert rik oxå.kör på och ge honom spisen, gärna med ett volangprytt förkläde till =)
    min mamma gav brorsan en docka när han var liten... Jag tror att hon önskade att han skulle bli en fjolla... dockan hade till och med snopp!!!

han förnekade det när han blev lite äldre. Skulle inte förvåna mig om han är smygbög.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?