Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Jazza skrev 2008-12-10 11:41:37 följande:
    primusbarn skrev 2008-12-10 11:40:05 följande: Se mitt inlägg om vägen till kvinnans hjärta (läs:murra)*pekar lite uppåt* han vill bara ligga med dig, jag tror inte det är någon fara... så länge han inte gillar tjejfärger och discomusik
    läs: schlager
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    PigeonP skrev 2008-12-10 11:42:15 följande:
    Hade det varit meningen att män skulle stå vid spisen så hade de fått mindre fötter!!!Förstår inte hur du kan ens tänka dig tanken att ge din son en spis.En grill däremot, det skulle kunna vara ok.
    och en ölburk då?
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 11:42:37 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:41:15 följande: Nej nej... jag vill ju bara att han skall få goda utsikter till mycket sex.... Vill honom så väl
    man får väl inte mycket sex om man är tjock?
  • xxmeyaxx
    mooogn skrev 2008-12-10 11:42:39 följande:
    Äsch då, han blir inte bög Däremot kommer han att förvandlas till kvinna.
    oh. jag som så gärna vill ha en dotter.
  • xxmeyaxx
    jenny b skrev 2008-12-10 11:45:15 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:44:41 följande: är väl sex man blir tjock av???
    Om man är gravid ja!
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 11:45:33 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:44:41 följande: Joho... jag får
    Men kul replik av killen i sängen då.
    - Ska jag slicka på dina bröst.. eller du kanske vill slicka på mina?
  • xxmeyaxx
    PigeonP skrev 2008-12-10 11:46:43 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:44:14 följande: Ja! Och jag förstår inte varför de har förbjudit chokladcigaretter! Annars skulle han kunna stått där vid grillen med en öl och ett paket cigg, finns det något mer manligt?Då kan jag garantera dig att han INTE blir bög.
    Cigaretter är ju kvinnligt. Ta en baksnus istället.
  • xxmeyaxx
    Lingonflickan skrev 2008-12-10 11:48:43 följande:
    Min lille casanova (mycket glad i tjejer sin ynka 4 år till trots) har en leksaksspis, so what? Det är ju inte klänning heller.
    Det är så gott som..
  • xxmeyaxx
    Sannis83 skrev 2008-12-10 11:55:13 följande:
    Men herregud! Bli bög?? Öhh, det är liksom inget man bara blir... Jag tycker att en spis är ett utmärkt köp till sitt barn oavsett kön! Huvudsaken är ju att det finns ett intresse för saken. Han är ju ett barn och vill leka ju! Det har ingen som helst påverkan på vem han blir i framtiden förutom att man inte ska hämma barnets intresse och lekfullhet tycker jag! Jag ska köpa en spis till min son och det behöver absolut inte vara en röd heller!Om man undviker att låta barn få ta del av typiska "kill/tjejgrejer" så ökar man ju bara på barnens synsett på jämställdhet tror jag. Det är inskränkt och barnsligt och helt onödigt att lära barnen "könsroller". Jag tycker att det viktiga är att uppmuntra och uppskatta barnens lekfullhet istället för att tänka på triviala saker som barnens läggning. Dessutom bestäms inte läggning av yttre påverkan utan personen i sig! OBS, detta är vad jag anser och tror!! =)Låt barnen vara barn och leka!=)
    Klart som attan att ungen blir bög om han får en spis!
    Det har min farmors systers brors barns kusins kompis mammas kusinbarn sagt!
  • xxmeyaxx

dricker de mycket julmust så

Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:01:12 följande:
    Twixie skrev 2008-12-10 11:24:10 följande: Jag får bli hemma-mamma, det hör jag ju! Finns det någon gräns när barn blir immuna?
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?