Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Censur skrev 2008-12-26 23:58:13 följande:

shit.......Jag tycker verkligen att det är förskräckligt hur du kan förstöra för din sons framtida utsikter sådär, utan att ens blinka!
    Du...nog för att hon är en riktig bra kvinna denna E81, det minns jag fran var Juni-trad, men jag tror, och rätta mig om jag har fel, att hon är mânsklig och blinkade atminstone EN gang under julaftonens kväll.

Men han blir nog homo för det iofs.
  • siamusen

izzie78 skrev 2008-12-26 23:59:03 följande:

Hahahahahaha... Omg... Bög? Av en spis? HALLÅ? Kolla in alla schyssta MANLIGA kockar... Se det som att han kan bli en jävel på att laga mat ist =) Btw... Min dotter älskar dockor OCH bilar... Inte fasen tror jag hon blir flata för det, men om hon blir det så fine =) I löööv her lika mkt! Hasta la vista!
    Ja, skittrist âr det när alla de snyggaste killarna är bögar
  • siamusen

Ekorrfamiljen skrev 2008-12-27 00:00:17 följande:

Svar på #873Kan du ge mig namnet på EN ENDA straight kock!? Har du några bevis för att de inte är smyghomo? Va, har du det?
    Knappast.
  • siamusen

vickitoria skrev 2008-12-27 00:04:02 följande:

oj nu blir jag förvirrad...anar ironi i många inlägg men orkar inte riktigt gå tillbaka i tråden för att se var er ståndpunkt är...väljer att tro att ni är ironiska.
    Manga som är förvirrade innan de hittar sin rätta sexualitet.

Inget att vara rädd för
  • siamusen

vickitoria skrev 2008-12-27 00:08:26 följande:

siamusen skrev 2008-12-27 00:05:13 följande:
    Nu är du bara trist. Finns ingen anledning att sitta och göra narr av folk. Du förstod mycket väl vad jag menade.
    jag gjorde inte narr av dig Sorry om du tog det sa.
  • siamusen

izzie78 skrev 2008-12-27 00:09:48 följande:

Herregud... Ni är ju totalt körda.. Haha =)Och troligtvis är det NI som är homo.. Skäms inte! Stå på er! Omg....
    Nej, jag är inte homo alls. Varför skulle jag vara det? Lekte inte ens med bilar som liten.
  • siamusen

izzie78 skrev 2008-12-27 00:13:38 följande:

Jaja, whatever... palla offra sin tid för er som inte verkar ha ngt vettigare för er.. Go natt på er, homofober...
    Foba hit och foba dit...fattar inte varför allt ska vara sa snuskigt nu för tiden. Pa min tid vagade vi inte ens nâmna att vi fobade.
  • siamusen

E81 skrev 2008-12-27 00:18:17 följande:

Anton låter lite bögigt också om man säger det med engelskt uttal, Ääntån. *griper efter halmstrån*
    L'Anton annars med franska diftonger?
  • siamusen

E81 skrev 2008-12-27 00:24:22 följande:

L'Antoinne och jag får flytta utomlands och och gå på gaybarer ihop då jag envisades med att leka bibliotek med min leksaksspis när jag var liten. Inget heterosexuellt kan ju komma ur ett sådant beteende...
    Nej, knappast
  • siamusen

Ekorrfamiljen skrev 2008-12-27 00:29:48 följande:

Nej, dags att få lite skönhetssömn, så att jag inte ser så gammal och grå ut bredvid sonen på alla galorna framöver i livet! Tack för ett givande samtal vänner!
    Natti natti
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?