Inlägg från: Senap |Visa alla inlägg
  • Senap

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

frenys1 skrev 2009-01-05 13:44:23 följande:
    Men herregud! Vad är det för bögigt i att ha en leksaksspis? Killar kan väl laga mat de oxå även fast de inte är bög?!
    Jo, de kan visst vara bögar även om de inte står vid spisen. Det finns andra kriterier också. Min man gillar inte sport och ägnar sin fritid i stallet. Solklar bög alltså.
    misssecret skrev 2009-01-05 13:48:18 följande:
    Nu har jag inte läst svaren men skojar du eller? Ett barn växer väl inte upp till att bli homosexuell för att de gillar att laga mat och leker med dockor det är samma sak som att säga att din man inte får hjälpa till att laga mat och byta blöjor för det är kvinnan uppgift men hallå!!!
    Läser folk inte tråden?
    Socialstyrelsens rapport är ju obestridlig!!!
    My sugar is raw
  • Senap
    misssecret skrev 2009-01-05 20:23:38 följande:
    hehe det var det tokigaste jag hört hehehehe ja då är väl min son bög då han lekar både med spisar, dock OCH bilar fast skulle det i så fall vara så hemskt tycker ni?! hehehe ja tråden ligger ju i sandlådan så jag ser det fortfarande som ett skämt hehehehahaha
    Socialstyrelsen skämtar aldrig!
    My sugar is raw
  • Senap
    lmyr skrev 2009-01-06 17:14:51 följande:
    Löjlig fråga, varför skulle han bli de?
    Det är inte alls löjligt med homosexualitet.
    My sugar is raw
  • Senap

Grattis! Bra jobbat!
    Har du köpt en symaskin än så han kan öva upp sina skills som blivande galadrottning?

My sugar is raw
  • Senap
    ingra skrev 2009-01-29 18:57:45 följande:
    Har ni gayfobi?? Spelar väl ingen roll vilken läggning barnet får i livet. Ni älskar väl honom iaf.... Vad blir isf våra tvillingflickor som leker med bilar?? =) // IngelaPingela
    Nej, absolut inte. Vi har kämpat hårt för att sonen ska få den bästa starten i livet som glamourdrottning.
    My sugar is raw
  • Senap
    ingra skrev 2009-01-29 19:24:34 följande:
    siamusen skrev 2009-01-29 19:16:35 följande: Ditt svar vet jag inte var du fick ifrån. Jämföra Godis med leksaker??? Det var nämnligen det jag syftade på, kanske inte var tydlig där. // Morsa till snart 4
    Nej nej nej. Valet av godis styr inte alls läggningen så som valet av leksaker gör.
    My sugar is raw
  • Senap
    Magggie skrev 2009-02-14 22:30:43 följande:
    pucko
    Mmmmm Det är ju jättegott!
    Får jag också en?
    My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2009-02-17 21:51:17 följande:
    blev mamma 06 skrev 2009-02-17 21:48:58 följande: Vad jag vet så är inte hennes sambo homo så varför skulle han laga mat?
    Nej, däremot verkar det vara sonen som är bög.
    blev mamma 06 skrev 2009-02-17 21:48:58 följande:
    men hallå helt seriös fråga eller? Vadå genustänk? ojojoj då hur ligger min son till; som är tre år han har både spis, förkläde, docka 2st till och med, dockvagn,potta till dockan, kökstillbehör,dammsugare, soppkvast.... Barn kommer alltid leka med det de tycker är roligt och inte det som vuxna anses vara "för tjejer/för killar". Dessa åsikter kommer endast från oss vuxna och som tyvärr tidsnog överförs till de små. Barn lär sig och bearbetar det de ser och upplever i leken så det kanske betyder att han även ser att sin pappa ibland oxå lagar maten?!?
    Grattis till galadrottningen! Har ni tänkt ut något artistnamn än?
    Vi ska snart köpa symaskin också till vår son så han kan öva upp sina kunskaper. Man vill ju vara med och skapa nästa Lindarw - eller hur? .-)
    My sugar is raw
  • Senap
    lantmamman skrev 2009-02-17 21:55:44 följande:
    siamusen skrev 2009-02-17 21:51:17 följande: var går gränsen då? om min sambo vill tvätta, kan han bli bög då? det är ju kvinnans sak att tvätta, mensamtidigt är det ju mannen som ska sköta det tekniska. kanske om jag lägger in tvätten ? tvättmedel och han stänger luckan, väljer program och startar? fast... lite bögigt är det ju om han väljer rätt program och rätt grader.
    Min man är solklar bög. Han kan inte laga mat för fem öre men han gillar inte fotboll - har inte ens lagt in Canal plus sportkanaler
    Den enda sport han ägnar sig åt är ridsport.
    Queer liksom! Men det är skönt att ha sällskap i stallet på kvällarna
    My sugar is raw
  • Senap
    godishjärtat skrev 2009-02-19 13:01:58 följande:
    Ja, han kommer att bli bög...mina flickor får bara klä sig i rosa, leka med dockor och laga mat iklädda förekläde.Ska snart börja på balett, de får bara sitta tysta och snälla, tala när de blir tilltalade och niga och säga ja tack, söta rara mor.
    Åh! Vilken fin mor du är! *tittar beundrande*

Själv styrketränar jag alltid i min rosa gympadräkt med tyllkjol.
    God uppfostran sitter i liksom.
    My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?