Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Beckah82 skrev 2008-12-10 12:13:39 följande:
    Vaddå BLI bög?Antagligen ÄR han redan bög eftersom du ens tänkt tanken att köpa en spis!
    Oh nooo!!
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Hannasan skrev 2008-12-10 12:26:45 följande:
    Tänk om han blir KOCK! Skulle du klara av det?Köp en spis till honom om han vill ha det. Jeez.
    nej. Kock han han inte heller bli! Shit.. då blir han ju fet!
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    LadyWillow skrev 2008-12-10 12:27:54 följande:
    Jag hoppas du skämtar!
    Nej. Jag är helt seriös.
  • xxmeyaxx
    LadyWillow skrev 2008-12-10 12:29:43 följande:
    Vad är det för smartskaft du umgås med? "blir bög"? antingen är man det eller inte. Så killar ska inte laga mat alltså? Inte konstigt att det aldrig blir jämställt om folk tänker så!
    Men det ÄR ju så.
  • xxmeyaxx
    fairyfloss skrev 2008-12-10 12:32:06 följande:
    NEJ! Men hur tänker du människa? En kille kan ju inte ha en spis, och du borde få smäll om du gör honom bög! Fy! Köp leksaksgevär istället, killen måste ju lära sig jaga!
    Men då vill jag ju att han ska bli militär.
  • xxmeyaxx
    Theresa W skrev 2008-12-10 12:34:36 följande:
    Vilken dj-la dum fråga!!!!!! Om man skulle bli bög av att leka med en spis så skulle vi inte ha några hetro killar i världen...Och vad spelar det för roll om han skulle bli bög??? Han är ju ditt barn!! Det spelar väl ingen roll vem han bli kär i och lever ett, troligtvis, lyckligt liv med...
    Jo! Tänk om han kommer hem med skäggiga tjocka kockar!
  • xxmeyaxx
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 12:34:49 följande:
    Jag har köpt en rosa leksaksdammugare till vår 2-åring i julklapp - han kommer bli både bög och musikalartist när han blir stor.
    musikal är bra
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 12:35:26 följande:
    Theresa W skrev 2008-12-10 12:34:36 följande: *himlar med vänster öga och pekar uppåt, allra längst upp i TS*
  • xxmeyaxx
    Ännuenprick skrev 2008-12-10 12:35:46 följande:
    Om han mot förmodan inte blir bög så blir han i alla fall otrogen som Gordon Ramsay (enligt höglitterära tidningar). I vilket fall kommer han bli djupt olycklig om du köper en spis. För ni har väl för bövelen förklarat för honom att kvinnans plats är i köket!!!!!!!
    Nje. Vi tänkte att han var så liten..
  • xxmeyaxx
    Kaprifolen skrev 2008-12-10 12:37:12 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 12:35:48 följande: Det hade ju varit jordens undergång!!
    Ja, exakt!!
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?