Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Ännuenprick skrev 2008-12-10 12:38:01 följande:
    Vadå liten! Det är väl nu de lär sig hur världen fungerar! *fnyser indignerat*
    förlåt ska lära honom det så fort han kommer hem från dagis.
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    fairyfloss skrev 2008-12-10 12:38:41 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 12:33:13 följande: Ja precis, som riktiga icke-bögar SKA vara .
    men då lämnar han ju mig och drar till irak.
    plus att där finns det ju BARA karlar.. i militären alltså. snacka om att öka risken..
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Ännuenprick skrev 2008-12-10 12:40:01 följande:
    Va! Har du honom på dagis! Vet du inte att de kör med en massa jämställdhetssnack på de där kommunistiska inrättningarna. *Ger upp*
    förlåt
  • xxmeyaxx
    Fraggelgirl skrev 2008-12-10 12:40:39 följande:
    Har inte läst alla sidor...men vad för leksaker barnen leker med avgör inte vilken sexuell läggning dem har. Jag lekte med svärd och krigade och bilar. men även dockor och allt "tjejigt" med. köp du det din son gillar... om det nu är så att leksakerna avgör läggningen så är det väl bättre att han exprimenterar med "tjejiga" saker nu än när han blir äldre. Och en spis...vad är det för tjejigt med det? Karlar ska väl också kunna laga mat eller?
    nej, då blir dom tjockisar..
  • xxmeyaxx
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 12:42:44 följande:
    Igår fick han likadana rosa foppatofflor som jag har och han sprang lyckligt runt i dem ända till läggdags. Sååååå söt var han i sina rosa tofflor!!Men bög, det lär han bli.
    och om han inte vill.. hota med att han blir av med veckopengen
  • xxmeyaxx
    fairyfloss skrev 2008-12-10 12:45:11 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 12:39:25 följande: Jaaa det är ju sant förstås. Hmm hur ska vi lösa det här? Han kan bli polis istället?
    hm. först tänkte jag att det var okej.. men om han blir RIDANDE polis
  • xxmeyaxx
    Jennyrövardotter skrev 2008-12-10 12:49:17 följande:
    Alltså helt allvarligt, den här tråden borde ju ligga i sandlådan. Vad är det för puckon som påstår att man kan bli homosexuell för en leksaks spis? Och om han nu skulle bli det, vad spelar det för roll? och jag kan lova att det i så fall inte berodde på spisen.
    Jennyrövardotter skrev 2008-12-10 12:49:44 följande:
    Oj dum jag känner mig, läste fel såg nu att den ligger i sandlådan=)
    hahahaha! *skrattar och pekar på*
  • xxmeyaxx
    SeTa skrev 2008-12-10 12:54:42 följande:
    Självklart blir pojken bög!Min son fick en spis i julklapp förra året. Numera ska han ha toffsar i håret, rosa kläder och leker bara i dockhörnan på förskolan.Hans älsklingsleksak är brödkaveln som i hans märkliga värld har förvandlats till en bebis.Du bör nog tänka över ditt julklappsköp ordentligt.
    rekommenderar du spis eller?
  • xxmeyaxx
    PigeonP skrev 2008-12-10 13:05:05 följande:
    Jag har ett annat liknande problem. Imorgon ska de ha luciatåg på förskolan, min son ska vara stjärngosse och då säger dom att han måste ha en vit långklänning på sig!Hur kan dom tro att min son ska få ha klänning på sig??? Om han blir bög när han blir stor så vet jag ju i alla fall vems fel det är...
    en riktig liten stjärtgosse..
  • xxmeyaxx
    Angelika Miami skrev 2008-12-10 13:16:14 följande:
    Är denna tråden ett skämt eller???? Pinsamt....
    Nej. Jag är heeeeeeelt seriös.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?