Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Dieselmom skrev 2008-12-28 12:00:02 följande:

min son på 21 månader fick inte en spis utan ett minikök i julklapp!! Jag funderar även på om jag ska köpa docka och docksäng till honom när han fyller 2! Snacka om att han kommer att bli helbög! *ironisk*
    Ja, förmodligen,men som vi kommit fram till tidigare så har det ju sina fördelar ocksa.

Han blir nog bra på något annat helt enkelt.
  • siamusen

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 12:17:23 följande:

siamusen skrev 2008-12-28 12:04:25 följande:
    Visst, det är nice att ha ett barn som är bra på mode och som är en strålande inredningsarkitekt och som kan klippa en gratis och har koll på schlager som ingen annan, men du måste ju sluta vara egoistisk och tänka på att få barnbarn också, inte bara barn!!!
    Ja,jag är ju inte egoistisk utan uppoffrar mig för att JAG âlskar mina barn.De får självklart ingen spis att "leka" med utan här är det bara pistoler och bilar som gâller.

Min 3 manaders fick en vattenpistol i julklapp förövrigt. Tyckte det var lite tidigt med svärd när han ändå inte kan stå och fäktas.
  • siamusen

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 12:23:59 följande:

siamusen skrev 2008-12-28 12:21:26 följande:
    Bra tänkt! De måste tidigt lära sig att Män är Män och kvinnor ska vara söta i köket och inte gilla sex. Annars blir det bögar och flator av dem. Och då blir det inga barnbarn serru!
    Precis
  • siamusen

h8him skrev 2008-12-28 12:29:46 följande:

Underbar tråd. Klart killar som får kök blir bögar och tjejer som får bilar i present blir flator. Det vet väl alla.... :D
    Tydligen inte
  • siamusen

Va är det en sandlådetråd?

Jag som var sa glad att jag äntligen hittat likasinnade som förstår vad som är viktigt hâr i livet

• siamusen

Shoegirl skrev 2008-12-28 13:01:27 följande:

*klappar och tröstar*I min värld är det inte det.*styjeKjamiZzaj*
    Vad bra!

Du å ja' mot vârlden. Lixom.
  • siamusen

Jazza skrev 2008-12-28 13:10:56 följande:

Ööö, min dotter fick en lastbil i julklapp.... Idag såg hon en snopp på bild och sa: Blä, äcklig.... I rest my case
    Ja, ord blir överflödiga i ett sånt läge.
  • siamusen

Mamma Mio skrev 2008-12-28 13:52:14 följande:

....so what????Spelar det nån roll? Denna tråd måste vara en trolltråd...Menar du allvar?Riskera att bli bög????Mina söner och döttrar får vä älska med och älska vem dom behagar....Finns det samband med spisar och sexuell läggning?????
    Ja, speciellt mellan färgen och sexualiteten.
  • siamusen

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 18:22:49 följande:

lövet2 skrev 2008-12-28 16:44:15 följande:
    Tio-tolv laxar? :P
    Ja, där ser du. Ännu en anledning till att inte skaffa spis.

Fisk âr inte så gott som folk låtsas och det dâr med Omega hit och dit är bara en trend, som semlan ungefär fast âckligare.
  • siamusen

E81 skrev 2008-12-28 19:32:34 följande:

Vill bara kika in en snabbis och meddela att L'Antoinne med den röda sprisen, dammsugaren och luciakronan gjorde en sån där riktig "Oh no, he didn't!" rörelse med pekfingret. (Ni vet en sån där när man rör pekringret från sida till sida, samtidigt som man skakar på huvudet och vilar den andra handen på höften..) Han är på god väg!
    Oh vad fint
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?