• enlitenbitkaka

Frisör i Göteborg?

Behöver tips på en bra frisör i Göteborg. Som är noggrann, kan sin sak och är trevlig! och gärna är duktig på slingor....nyinflyttad och vilsen

Vill du kika in hos mig? Hojta till så fixar jag det :)
  • Svar på tråden Frisör i Göteborg?
  • enlitenbitkaka

Ska genast kolla upp är det det stora ställe som ligger precis mitt emot Domkyrkan vid V:a Hamngatan? Vid Hållplatsen.

danosani skrev 2009-02-04 00:36:42 följande:
    Frisörcenter vid Domkyrkan! Luisa är bäst.
  • danosani

Oj, hmm.. Nej det är nog "stora" Frisörcenter, inte den jag menar. Om du står på hållplatsen och går förbi kyrkan på vänster sida.. Så ligger lilla frisörcenter på den gatan. Totalt glömt bort vad den heter Men det menar jag iaf! Haha

• danosani

Nej, men jag har blekt håret platinablont, det blev super! Klippte även av mitt långa hår i bob/page och hon gjorde eeexaaakt som jag förklarade. Hurra

• fjäilen

kallebäck SD HAIR,
    hon gör alltid mitt hår och är jätteduktig och väldigt trevlig!
    haft henne i snart 4år....

• enlitenbitkaka

Vart tusan är Kallebäck?

fjäilen skrev 2009-02-04 09:33:29 följande:
    kallebäck SD HAIR, hon gör alltid mitt hår och är jätteduktig och väldigt trevlig! haft henne i snart 4år....
  • cotton

Salong Diva högt upp på Kungsgatan! Safie är fantastiskt duktig! Har aldrig varit hos en frisör som innan hon börjar klippa vill att jag ska berätta om mig själv så att hon vet hur jag är och vad jag vill ha ut av mitt hår.

Är nöjd VARJE gång jag går därifrån!

• enlitenbitkaka

Oh, DET låter bra Tycker det e samma visa varje gång....antingen kommer man ut med något som inte är jag eller en överstylad tantfrissa.

cotton skrev 2009-02-05 14:30:05 följande:
    Salong Diva högt upp på Kungsgatan! Safie är fantastiskt duktig! Har aldrig varit hos en frisör som innan hon börjar klippa vill att jag ska berätta om mig själv så att hon vet hur jag är och vad jag vill ha ut av mitt hår. Är nöjd VARJE gång jag går därifrån!
  • d00niel

Förhoppningsvis har du redan hittat någon, annars rekommenderar jag att du kollar in Bonda. En matchningstjänst mellan frisörer och frisörkunder.

www.bondahair.com

Svar på tråden Frisör i Göteborg?