Frisör i Göteborg?
Behöver tips på en bra frisör i Göteborg. Som är noggrann, kan sin sak och är trevlig! och gärna är duktig på slingor....nyinflyttad och vilsen
Behöver tips på en bra frisör i Göteborg. Som är noggrann, kan sin sak och är trevlig! och gärna är duktig på slingor....nyinflyttad och vilsen
Frisörcenter vid Domkyrkan! Luisa är bäst.
Ska genast kolla upp är det det stora ställe som ligger precis mitt emot Domkyrkan vid V:a Hamngatan? Vid Hållplatsen.
Oj, hmm.. Nej det är nog "stora" Frisörcenter, inte den jag menar. Om du står på hållplatsen och går förbi kyrkan på vänster sida.. Så ligger lilla frisörcenter på den gatan. Totalt glömt bort vad den heter Men det menar jag iaf! Haha
Kyrkogatan va? Samma gata som Vanilj?
Haha JA! Går förbi Buttericks.. *slår mig själv om jag har fel nu..*
Aha ok.....hart du gjort slingor hos henne?
Nej, men jag har blekt håret platinablont, det blev super! Klippte även av mitt långa hår i bob/page och hon gjorde eeexaaakt som jag förklarade. Hurra
kallebäck SD HAIR,
hon gör alltid mitt hår och är jätteduktig och väldigt trevlig!
haft henne i snart 4år....
Vart tusan är Kallebäck?
Salong Diva högt upp på Kungsgatan! Safie är fantastiskt duktig! Har aldrig varit hos en frisör som innan hon börjar klippa vill att jag ska berätta om mig själv så att hon vet hur jag är och vad jag vill ha ut av mitt hår.
Är nöjd VARJE gång jag går därifrån!
Oh, DET låter bra Tycker det e samma visa varje gång....antingen kommer man ut med något som inte är jag eller en överstylad tantfrissa.
Förhoppningsvis har du redan hittat någon, annars rekommenderar jag att du kollar in Bonda. En matchningstjänst mellan frisörer och frisörkunder.
www.bondahair.com