Inga njurar eller urinblåsa!!
Finns det några som gjort Abort pga att det inte fanns några njurar och urinblåsa (eller ev könsorgan) På mig upptäckte de nämligen inte dessa fel och jag undrar om det går att upptäcka..
om ni har det så är földfrågan i vilken vecka upptäcktes det. blev ni flyttade på UL (tänkte sista mensen V.S. UL ) ???
Själv hade jag dröm graven.. allt var jätte bra men jag blev flyttad 6 veckor på UL.. de avfärda det och sa att mensen hoppat över.. Jag trode på dem och gick vidare i graven.. enligt mensen skulle jag föda 28 mars och enligt UL 6 maj.. den 23 mars kom värkarna igång.. de satte dropp och stoppa värkana.. den 25 mars föde jag ett barn som jag senare fått veta var en flicka.. då hon föddes utan kön, njurar och urinblåsa.. Min dotter Robin Leslie dog den 28 mars i mina armar..
Har jag blivit felbehandlad och är det däför detta har hänt.. skulle de kunna upptäckas på UL.. Jag hoppas någon kan hjälpa mig!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-03 10:51
Ni får gärna tala om vilket lansting nu tillhörde under UL med. Vilket kan vara bra för oss att veta vid utredningen!!! Tack