• äppelpaj

När fick ni missfall ni som blev gravida genom IVF?

Usch, borde inte hänga här men gör ju det ändå.. skäms på mig.. oroar mig såklart för massor med saker. ja ni vet kanske hur det är!
    Nu undar jag lite saker..
    Ni som gjort IVF och fått missfall efter ni testat plus, när fick ni det?

• Svar på tråden När fick ni missfall ni som blev gravida genom IVF?
  • Pimpinellan

Jag fick MA v.10+6. Fick veta v.9+0 att barnet dött och det kom ut först senare efter 2 omgångar Cytotec. Det absolut värsta jag varit med om i hela mitt liv! Förstörde mig totalt så jag nu är en annan person är innan. Hoppas du slipper!

• Långväntan

Jag gjorde mitt första IVF förra månaden. Jag tjuvtestade ruvardag 14 och fick ett svagt plus (Det ligger inne i mina bilder). Sen på tesdagen på ruvardag 16 så var det minus och min mens kom två dagar senare. Så jag fick min mens på ruvardag 18 och det visade sig att jag troligtvis hade haft ett tidigt missfall som var i början på vecka fem.

• äppelpaj

jag är i vecka 7.. usch vill inte att nåt ska hända!!

• Långväntan

Förstår att du är orolig men du måste tänka positivt och hoppas på att det ska stanna. du har bara fem veckor kvar innan du kan andas ut. Håller tummarna för dig

• Akleja12

Fick missfall RD 18 dvs omjag inte hade varit med i en studie där TD var RD14 så hade jag inte vetat om att jag varit gravid.

Lycka till.

• JeckaH

MA vecka 10 (9+6).
    Fostret hade dött i vecka 7/8. Säkert bara några dagar efter att vi sett ett litet hjärta slå på VUL.

• Puff Mummy

En gång upptäcktes MA på VUL i v 7 (inget hjärta slog). En annan gång fick jag svaga plus ett par dagar före testdag. De blev svagare och svagare och på den officiella testdagen blev det minus. Ett supertidigt missfall mao.

Sen har jag också fått tre fullgångna kottar med hjälp av IVF.

Lycka till och hoppas att du slipper missfall!

• Rapunzella

Jag har gjort två IVF:er. Första hade jag bruna småblödningar fram till ca vecka 10. Nu har jag två underbara flickor, så man behöver inte få missfall - det kan bara gå bra också!

• EHel

Ett ma - upptäcktes i v.12, tror fostret varit dött någon vecka.
    Men inte minst en underbar son!! Förstår absolut din oro!

Svar på tråden När fick ni missfall ni som blev gravida genom IVF?