• bernie

Musfrilla - tips?

Okej, jag har ett lite skumt och pinsamt problem. Har just börjat träffa en kille efter att ha varit singel länge och innan dess ett långt förhållande. Jag är nervös över mycket, vet knappt hur man gör sånt här längre. Men en sak framförallt har jag hakat upp mig på: nämligen hur sjutton "ska" musfrillan se ut?
    Jag gillar inte helrakat, och med min förra kille lät jag det växa rätt fritt som han gillade, men nu vill jag vara fin där nere. Har försökt raka så det ser lite snyggt ut, som en trekant men blir inte nöjd. Hur gör ni, har ni några tips? Hur långt ska könshåret vara, klipper ni så det blir lite kortare eller har ni hellre långa hår (lite mjukare än när de är korta tycker jag), och hur rakar ni runt omkring? Nån som färgar håret där? Mitt är svart och jag tycker det ser lite trist ut...

Hoppas ni fattar vad jag menar... finns det tips med bilder (obs EJ porr eller så) nånstans så tar jag gärna emot länkar. Vill ju vara så fin som möjligt när han får se första gången...

• Svar på tråden Musfrilla - tips?
  • Heffa

Tycker han inte att du är fin som du är så är han knappast något att ha.

• PVeraB

o jag brukade ibland när jag var på det humöret fixa till ett hjärta. Rita med valfri penna (jag använde bläck) och sen går du lös med rakhyveln.
    Men om det mer seriösa svar du ville ha så har jag aldrig riktigt förstått det där med att ansa musen? Mitt växer hejvilt är lååångt och ofärgat. Visste inte ens att det gick att färga?

• Zixi

Brukade oxå ha ett hjärta, behövde inte göra mycket mer än att raka ner ett hack i mitten samt raka bort övre ytterkanterna, sen fixar kroppsformen resten.

Just nu är jag för lat för det och rakar bara nertill. Trimmar resten av håret med sax eller killens klippmaskin (han är ok med det).

• Anonym (Buske)

Låta det växa som ogräs. 

• Anonym (Dä ä bar å åk)

Dä ä bar å åk!
    oRDNAR SIG!

• Anonym (Gry)

Kör helrakat 👌👍 

• Anonym (Dä ä bar å åk)
    Anonym (Gry) skrev 2024-09-10 00:51:54 följande:

Kör helrakat 👌👍 

då blir det bra gliiiid
  • Anonym (J)

Mitt är så ljust så det syns inte ändå. Så jag har helt slätt, med trimmer. Vågar inte raka längre. Fick en hårdäcksinföammstion som höll i sig i 6 år, fick operera bort den tre gånger för att få bort den. Inte värt det.

• Anonym (J)

Den var som en stor, blålila blåsa som gjorde ont.

• Pehrmedh
    Anonym (J) skrev 2024-09-10 05:39:01 följande:

Mitt är så ljust så det syns inte ändå. Så jag har helt slätt, med trimmer. Vågar inte raka längre. Fick en hårdäcksinföammstion som höll i sig i 6 år, fick operera bort den tre gånger för att få bort den. Inte värt det.

Aha, "äkta" blondin?
Svar på tråden Musfrilla - tips?