Inlägg från: camillas1985 |Visa alla inlägg
  • camillas1985

Mamma födda 85

Hej hej är också 85:a. Har en pojke som föddes 1/2 så han är lite mer än 4 månader. Härligt det är med barn, längtar redan efter nästa.

• camillas1985
    Netha85 skrev 2009-06-17 21:53:59 följande:
    Camillas1985: Välkommen hit! Grattis till liten. :) Hoppas allt går bra och att det inte vart en för stor omställning när ni kom hem från BB.
    Tack så mycket. Allt går jätte bra, i början var han väldigt skrikig (kolik) men det försvann och nu är allt bara underbart.

mamma hampus skrev 2009-06-17 22:07:56 följande:
    ALLA: Hur stort bor ni?Jobbar/Studerar ni? När tog ni studenten?
    Vi bor i en lägenhet på 2,5 rum så det blir som en trea men vi ska kanske flytta om ett tag så vi får det lite större.
    Tog studenten för några år sedan men har pluggat till undersköterska efter det, blev klar med det i oktober -08. Han inte få något jobb innan pojken kom.
  • camillas1985
    Netha85 skrev 2009-06-18 13:47:07 följande:
    camillas1985: Vilken tur att koliken försvunnit, det kan inte vara roligt med ett kolikbarn. Har inget minne av det själv men lillasyster min är kolikbarn och vad jag har fått berättat för mig så var det visst jättejobbigt.
    Ja inte var det skoj, han skrek hysteriskt från 5 på eftermiddagen till kanske 2 på natten. Man höll på att bli lite galen där ett tag, man känner sig så maktlös när ens lilla älskling har så ont men man kan inte göra någonting för att hjälpa. Men det löste sig ju och nu mår han super bra.
Svar på tråden Mamma födda 85