• Quinny

Mamma födda 85

Hej, är är en till född 85. Har en pojke född 03 o en flicka född 08.

Anki85 och Lizzyz: Oj wow, 4:e o 5:e barnet, det va inte illa! Grattis :)

• Quinny

Vi bor i en 5:a, flyttade hit för ett halvår sen ungefär.

Tog aldrig studenten, fick min son Melvin 03, sen har jag studerat på folkhögskola efter det, och jobbat endel i klädbutik.

Jag träffade dotterns pappa när sonen var knappt 1½ år, så han har blivit mer som en pappa för honom än hans biologiska. (Jag har dock känt sambon sen vi var små, då vi gick i samma klass, o hade en flört i tonåren :) Men vi flyttade inte ihop fören mars förra året, dessförinnan bodde jag själv med grabben. Och i augusit 08 föddes våran gemensamma lilla dotter Maja.

• Quinny

Netha85: Jag bor också i Motala!

• Quinny
    Netha85 skrev 2009-06-18 13:58:35 följande:
    tickamobster: Välkommen hit! Quinny: Jasså? Ibland är världen bra liten.. :) Vart i Motala bor du då? Kanske vet vem du är för Motala är ju inte så stort.. Om du jobbar på Dometic eller om din sambo jobbat på Dometic så är det ju nästan 100% att man vet vem det är iaf..
    Ja Motala är ju inte så stort :) Bor vid gamla Luxor. Nope, ingen av oss har jobbat på Dometic. Sambon studerar till lärare vid Lkpg's universitet, o jag har pluggat o jobbat i klädbutik. Vart bor ni?
  • Quinny
    Netha85 skrev 2009-06-18 14:16:47 följande:
    Ok där ser man.. Det är ju ändå ca 60 % av Motalas befolkning som jobbat på Dometic, var glada att ni klarat er därifrån.. Vi bor i en lägenhet vi hyr utav Pingstkyrkan, den ligger längs med genomfarten vid baksidan av Harrys.. Trivs kanon med lägenheten men högst upp o mitt inne i centrum är inte alltid så kul. Speciellt inte nu när man börjar bli stor o rund med.
    Jasså hyr ni av pingstkyrkan, visste jag inte man kunde göra.... Förstår att det börjar bli lite jobbigt att bo högst upp, nu när du är gravid... Jag hade jättesvårt att gå i trappor, eller att gå öht mot slutet när jag var gravid nu med andra. Kikade in på din sida, känner inte igen dig tror jag inte, du va inte från Motala från början eller hur va det? Kanske känner igen din sambo om han är härifrån..?..
  • Quinny

Jag ska faktiskt fira med bara sonen hos min mor o syskon under dagen, äta lite å så. Sonen sover där, o jag ska vidare till ett par kompisar o grilla.

Min sambo o dotter ska till en annan stad o fira med hans släkt, det blir sista året där så han ville gärna åka dit. Känns lite konstigt att inte va med hela familjen... Men det blir nog skoj ändå :)

Trevlig midsommar på er! {#lang_emotions_flower}

• Quinny
    Anki85 skrev 2009-06-26 09:20:48 följande:
    jag och min syster fick varsitt tvillingpar 08 hon fick pojk-tös i mars och jag fick tös-tös i juli annars är det underbart väder. vi var med i skövde i går. farmor passade barnen så vi passade på att gå ut och äta på¨mangos, underbar mat och sedan såg vi på the proposal på bio. det var nog den roligaste film jag sett på länge. skrattade så jag grät flera gånger.. plus några sentimentala glädje tårar islutet när han berättade vad han älskade hos henne urs vad graviditetshormonerna ställer till det... jag kan säga att jag hade inte många sminkkorn på mig när vi gick från biografen
    coolt att ni båda fick tvillingar med bara ett par månaders mellanrum

va härligt det lät, själv ska jag på bio idag, vi vela mellan den filmen o bakfyllan, det blev sistnämnda...men jag vill gärna se the proposal också...

underbart väder här med, hade liten utflykt till gränna igår, sola o bada, å köpte massa polkagrisar

ha en trevlig helg alla mammor!
  • Quinny

Här är en till som har en son som blir 6 i år :) Va 18 när jag fick honom. Min nuvarande samo är även han 85:a Och vi har en gemensam dotter som blir 1 år 1:a augusti.

Svar på tråden Mamma födda 85