Mamma födda 85
Hej, är är en till född 85. Har en pojke född 03 o en flicka född 08.
Anki85 och Lizzyz: Oj wow, 4:e o 5:e barnet, det va inte illa! Grattis :)
Hej, är är en till född 85. Har en pojke född 03 o en flicka född 08.
Anki85 och Lizzyz: Oj wow, 4:e o 5:e barnet, det va inte illa! Grattis :)
Vi bor i en 5:a, flyttade hit för ett halvår sen ungefär.
Tog aldrig studenten, fick min son Melvin 03, sen har jag studerat på folkhögskola efter det, och jobbat endel i klädbutik.
Jag träffade dotterns pappa när sonen var knappt 1½ år, så han har blivit mer som en pappa för honom än hans biologiska. (Jag har dock känt sambon sen vi var små, då vi gick i samma klass, o hade en flört i tonåren :) Men vi flyttade inte ihop fören mars förra året, dessförinnan bodde jag själv med grabben. Och i augusit 08 föddes våran gemensamma lilla dotter Maja.
Netha85: Jag bor också i Motala!
Jag ska faktiskt fira med bara sonen hos min mor o syskon under dagen, äta lite å så. Sonen sover där, o jag ska vidare till ett par kompisar o grilla.
Min sambo o dotter ska till en annan stad o fira med hans släkt, det blir sista året där så han ville gärna åka dit. Känns lite konstigt att inte va med hela familjen... Men det blir nog skoj ändå :)
Trevlig midsommar på er!
Här är en till som har en son som blir 6 i år :) Va 18 när jag fick honom. Min nuvarande samo är även han 85:a Och vi har en gemensam dotter som blir 1 år 1:a augusti.