• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • HöRnTa85

Hejsan en till som är född 85 fick mitt första barn den 25 maj men igentligen går tiden ut på torsdag. hon var 4 veckor förtidig.. Fyllde år igår och skulle nog inte tro om det var någon som hade sagt att jag skulle få barn 20 dagar innan min födelsedag...Kram

• Netha85

HöRnTa: Grattis till nya familjemedlemmen och födelsedagen! Välkommen hit oxå. :)

• Anki85

hej här är en till 85a
    3 barns mamma, har en son född april 07 och tvillingtjejer födda juli 08.
    är även i v 20 (i morgon) med vårt 4e barn Bf den 10e November

• Netha85

Anki85: Välkommen hit o grattis till graviditeten. Hoppas du mått bra.

Hur mår ni allihopa? Jag mår rätt så ok, har väldigt ont i huvudet men det går nog över bara jag kommer ut i friska luften hoppas jag, annars får jag sova en stund på min 3 timmars långa "håla" mellan arbetspassen.
    Här nere i Motala där jag bor har solen skinit nu på morgonen, hoppas värmen kommer snart med.

• HöRnTa85

Tusen tack vädret kunde eha varit bättre på födelsedagen men jag fick ju ändå njuta som aldrig förr.. kram kram

• Anki85

Tack! jodå allt har gått bara bra och jag mår oförskämt bra denna gången med
    Här i Falköping har vi strålande solsken och tror det är över 20 grader iaf.
    man kan lätt ha bara t-shirt ute.
    har precis kommit in från en härlig promenad och lekt över en timma i trädgården.
    barnen tyckte det var toppen kul, när det äntligen är väder så man kan vara ute.
    hoppas bara att vädret håller i sig!!!

• Netha85
    Anki85 skrev 2009-06-16 11:46:03 följande:
    Tack! jodå allt har gått bara bra och jag mår oförskämt bra denna gången med Här i Falköping har vi strålande solsken och tror det är över 20 grader iaf. man kan lätt ha bara t-shirt ute.har precis kommit in från en härlig promenad och lekt över en timma i trädgården.barnen tyckte det var toppen kul, när det äntligen är väder så man kan vara ute.hoppas bara att vädret håller i sig!!!
    Kunde du inte ha sagt till vädergudarna fredagen den 5de att de skulle vara fint väder då??
    Jag försökte men de över falköping lyssna visst inte på mig så vi fick stå i regnet o vänta på studenterna.. :P Inge kul men det vart en minnesvärd dag ändå för brorsan som tog studenten.
  • Anki85
    Netha85 skrev 2009-06-16 13:29:04 följande:
    ja det var hemskt väder i fredags... har försökt ett tag nu och prata med de högre makterna men det verkar inte som de har bönhört mig förrän nu
    tack och lov hade jag ingen som jag kände som og studenten... min bror skulle gjort det men han hoppade av efter första året:-/
    får väl hoppas på studenttåg om 2 år då lillasyrran tar studenten.. men då i kramfors.
  • mamma hampus

Hejj på er kul att det börjar komma mer och mer

Anki85: Kul med barn,och att du väntar din nr 4 grattis

Annars är det bara bra letar efter jobb men det är inte lätt...vill så gärna ha en arbetspraktik men det får jag vänta med tills september

Svar på tråden Mamma födda 85