Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Tack tack!, Jodå..det är bara bra med oss! :D
Hejsan en till som är född 85 fick mitt första barn den 25 maj men igentligen går tiden ut på torsdag. hon var 4 veckor förtidig.. Fyllde år igår och skulle nog inte tro om det var någon som hade sagt att jag skulle få barn 20 dagar innan min födelsedag...Kram
HöRnTa: Grattis till nya familjemedlemmen och födelsedagen! Välkommen hit oxå. :)
hej här är en till 85a
3 barns mamma, har en son född april 07 och tvillingtjejer födda juli 08.
är även i v 20 (i morgon) med vårt 4e barn Bf den 10e November
Anki85: Välkommen hit o grattis till graviditeten. Hoppas du mått bra.
Hur mår ni allihopa? Jag mår rätt så ok, har väldigt ont i huvudet men det går nog över bara jag kommer ut i friska luften hoppas jag, annars får jag sova en stund på min 3 timmars långa "håla" mellan arbetspassen.
Här nere i Motala där jag bor har solen skinit nu på morgonen, hoppas värmen kommer snart med.
Tusen tack vädret kunde eha varit bättre på födelsedagen men jag fick ju ändå njuta som aldrig förr.. kram kram
Tack! jodå allt har gått bara bra och jag mår oförskämt bra denna gången med
Här i Falköping har vi strålande solsken och tror det är över 20 grader iaf.
man kan lätt ha bara t-shirt ute.
har precis kommit in från en härlig promenad och lekt över en timma i trädgården.
barnen tyckte det var toppen kul, när det äntligen är väder så man kan vara ute.
hoppas bara att vädret håller i sig!!!
Hejj på er kul att det börjar komma mer och mer
Anki85: Kul med barn,och att du väntar din nr 4 grattis
Annars är det bara bra letar efter jobb men det är inte lätt...vill så gärna ha en arbetspraktik men det får jag vänta med tills september