• isabellem

Tatuering till Änglabarn

Hej! Vill ha lite tips och ideer, Är väldigt intresserad av tatueringar och nu vill jag göra en tatuering till minne av mitt änglabarn, Oliver...Finns det någon som kan komma på något fint att göra??

• Svar på tråden Tatuering till Änglabarn
  • SIN74

Gjorde ni hand och/eller fotavtryck. Jag skulle inte ha något emot att ha en barnhand tatuerad på min kropp. Beklagar att ni inte fick behålla er kille.

• babybaby

Du kan ju skriva hans namn i någon fin text, men det har du väl redan tänkt på ;)..Annars säger jag som SIN74, handavtryck eller fotavtryck, det är både fint och personligt.Beklagar din sorg*Kramar*

• Amparo

Först vill jag beklaga er sorg, det är fruktansvärt.

Håller med dem ovan, ett fot- eller handavtryck med namn och födelsedatum är fint.
    En annan idé kan vara en fin dikt tillägnad er son.
    En bekant till mig har en mellan skuldrorna, sååååå fint!

Ta hand om er !

• MY2004

Det där har jag oxå varit inne på, och tänker göra en framöver. Jag hittade en jättefin på en hemsida som hette Jhonnys tatoo, en liten bebisängel som var så fin. Min sambo har gjort en fin som det står In loving memory of deia, och datum. Bilden är två händer som släpper upp en duva i luften, så står det "faith" över. Du hittar den på samma hemsida. Han la sin på insidan av underarmen.

• Alfonsmamman

Jag gör en tatuering på fredag. Det är en ängel som är av en stårtrådsfigur, stilen blir som att ett barn har ritat den. Den är mycket fin tycker jag. Under kommer texten läsa "liten i storlek - den största i kärlek".

• isabellem

#4 : Såå vacker den med duvan va..hittade massa fina tatueringar på den sidan, tack för tipset.

• Farfalla

Jag har en tatuering för min älskade ängel Rasmus!

En liten änglafigur och sen hans namn brevid.

Om det finns någon figur som du kopplar ihop med din lille Oliver, tex nalle puh så kan ju en tatuerare "fixa" vingar osv på.. bara en ide!

Kram!

• SimonsTilda

Jag tatuerade in " Mammas Ängel " + födelse o dödsdatum + en duva, på under armen

Svar på tråden Tatuering till Änglabarn