• Namnam

Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?

Om du var tvungen att vara deltagare i en av dessa dokusåpor, vilken hade du valt och varför?

• Svar på tråden Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?
  • Airlee

Paradise Hotel, det verkar minst ansträngande.

• Elli47

Glömde motivationen. Jag valde  Robinson för att det verkar vara trevligare än att sitta instängd i en bar eller något annat fånigt. Dessutom skulle jag förhoppningsvis bli hemskickad bums. Kan tillägga att jag absolut INTE skulle vilja vara med i en dokusåpa.

• lövet2

Farmen i så fall. Att jobba hårt skulle inte vara något problem, och inte att vara isolerad ute på landet. Roligt också att få leva på ett lite gammaldags sätt!

I don´t keep score!
  • Eisa

big brother för så slipper man tävla så mkt med kuddkrig i vattnet osv

• Lotlas

Farmen. För den sortens liv önskar jag mig ibland, så det skulle inte vara så hemskt att vara isolerad på landet.

• LittleMee

Robinson skulle nog vara jätte roligt men jag är lite nojig för att simma ute på djupt vatten utomlands.

Är allergisk mot myggbett och hatar insekter så Farmen går bort.

Gillar inte krogmiljöer och dricker inte så jag skulle nog vara en värdelös bartender.

Paradise Hotel och Bachelor är inte min grej då det bara verkar som en stor orgie.

Riket, Mullvaden och Villa Medusa vet jag inte riktigt vad det är för program.

Ingen idé att söka till Big Brother då jag skulle vara den första att bli utröstad efter att Sveriges befolkning har tröttnat på en som bara sover och inte bryr sig om andra intriger.

Mitt svar blir: Tjockholmen. Det skulle vara behövligt.

• Runguska

Tjockholmen, då får man ju ha med sig en kompis och så verkade de ha det riktigt trevligt tillsammans. Sedan skulle det ju inte vara fel att gå ner några ehrm.. 25 kilo.

Svar på tråden Om du var tvungen att vara med i en Dokusåpa?