• Bonanza

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

Här är det hockey. No chans in häll att någon av mina ungar får spela hockey.

Hockeykillar är fula.
    Det är en svinig miljö med massa machoskit.
    Det är dyrt.
    Det är kallt.
    Det är tråkigt.

Jag kan sträcka mig till att godkänna innebandy. Det är så nära hockey de kommer.

Vad har ni för hatsporter?

(Och eftersom det är FL: ta det kanske inte så jäkla seriöst, ok?)

• Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?
  • mittenavapril

Alla sporter som inte kan inbringa STORA summer pengar när dottern blir proffs går stenbort

• Nadjis
    mittenavapril skrev 2009-07-09 22:38:14 följande:
    Alla sporter som inte kan inbringa STORA summer pengar när dottern blir proffs går stenbort
    Ah.. så kan man ju tänka hehe I så fall ångrar jag mig angående golf, om de lovar att bli lika bra som Tiger Woods (heter han väl?!) så är det ok med golf.
  • Themis

Bonanza skrev: Här är det hockey. No chans in häll att någon av mina ungar får spela hockey.

Då är vi minst två om det...

Glöm inte spritfesterna för övrigt, finns inget som konditionerar till hårdsupande i tidig ålder så bra som hockey vad jag har hört (från min halvsyster som gått på idrottsgymnasium/elitsatsning och har hängt med många lovande unga hockeyspelare).

Ridning känns som lågrisk att han intresserar sig för, men jag har en kompis som sitter i rullstol för livet tack vare ett hästskrälle så den känns inte heller bra. Och jag är allergisk.

Boxning är ett jävla skämt för alla som bryr sig om sin hjärna.

• mittenavapril
    Nadjis skrev 2009-07-09 22:39:43 följande:
    Ah.. så kan man ju tänka hehe I så fall ångrar jag mig angående golf, om de lovar att bli lika bra som Tiger Woods (heter han väl?!) så är det ok med golf.
    Min tjej Tuva ska bli golfproffs Jag kan inte ens hålla i en klubba
  • Nadjis
    mittenavapril skrev 2009-07-09 22:42:45 följande:
    Min tjej Tuva ska bli golfproffs Jag kan inte ens hålla i en klubba
    Jag svingade glatt iväg klubban jag första och enda gången jag provade riktig golf. Minigolf är mer min grej. Men Då kasnke vi ska starta ett träningsläger för våra blivande golfare?!
  • Garderobshylla

De ska inte få hålla på med någon jäkla sport, jag hatar sport!

Och de vet väl alla att sport inte är bra, det är ju rent livsfarligt. Så nej, ingen sport för mina barn!

• lövet2

Alla sporter som är för dyra eller som innebär för långa resor. Det utesluter det mesta förutom fotboll och längdskidor.

Have you no shame?
  • Helojna

Det jag vill att hon ska hålla på med är dans och gympa
    Allt annat går bort.. hehe hon börjar på barngympa nu efter sommaren :) Är 3 år

Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?